بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرنوشت لوکاکو در جام جهانی؟ تا پس‌فردا صبر کنید

روبرتو مارتینز : کمی قبل از اعلام فهرست 26نفره بلژیک خواهم گفت که سرنوشت لوکاکو در جام جهانی چه خواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷
روملو لوکاکو در بلژیک

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید تصمیم نهایی‌اش برای دعوت روملو لوکاکو برای حضور در جام جهانی را تا روز پنج‌شنبه اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید تصمیم نهایی‌اش برای دعوت روملو لوکاکو برای حضور در جام جهانی را تا روز پنج‌شنبه اعلام خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینترمیلان، به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در این فصل به ندرت توانسته با پیراهن نراتزوری به میدان برود و حضور او در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی بلژیک در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او بازیکن چلسی است و به صورت قرضی در اینتر توپ می‌زند.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید تا روز پنج‌شنبه تصمیم نهایی‌اش درباره دعوت لوکاکو به تیم ملی را اعلام خواهد کرد. او می‌گوید حتی اگر لوکاکو بتواند روز اول دسامبر برای بلژیک به میدان برود به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی بلژیک در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ گفت:

روملو در حال حاضر نمی‌تواند بازی کند. همه چیز به تیم پزشکی بستگی دارد.

تصمیم نهایی من روز پنج‌شنبه اعلام می‌شود. کمی قبل از اعلام فهرست 26نفره بلژیک خواهم گفت که سرنوشت لوکاکو در جام جهانی چه خواهد بود. حتی اگر روملو بتواند در یکی از سه بازی ما در مرحله گروهی حضور داشته باشد دعوت می‌شود چون او بازیکنی است که ما در تیم‌مان نیاز داریم. پس اگر روملو تا روز 1 دسامبر هم برگردد در جام جهانی خواهد بود. اگر نه، نمی‌توانیم با خودمان به قطر ببریمش.

بلژیک در گروه F جام جهانی با تیمهای کانادا، مراکش و کرواسی همگروه است و اولین بازی آنها در مرحله گروهی روز 1 دسامبر انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *