بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ولفسبورگ 2-0 دورتموند ؛ زنبور به دام گرگ افتاد

شکست غیرمنتظره دورتموند در خانه ولفسبورگ در هفته چهاردهم بوندسلیگا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۳
شکست غیرمنتظره دورتموند در خانه ولفسبورگ در هفته چهاردهم بوندسلیگا

بوروسیا دورتموند شب گذشته در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا مهمان ولفسبورگ بود و با نتیجه 2-0 مقابل این تیم شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوروسیا دورتموند شب گذشته در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا مهمان ولفسبورگ بود و با نتیجه 2-0 مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش پارس فوتبال، زردپوشان دورتموند امشب برای برگزاری چهاردهمین بازی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا در خانه ولفسبورگ، فولکس‌واگن آرنا، به مصاف این تیم رفتند. دورتموندی‌ها پیش از این بازی در رتبه چهارم جدول قرار داشتند و امیدوار بودند با کسب سه امتیاز این بازی از نظر امتیازی با بایرن مونیخ برابر شوند. البته این چهاردهمین بازی دورتموند بود و بایرن فعلا سیزده بازی انجام داده است.

ولفسبورگ در خانه‌اش بازی را تهاجمی آغاز کرد و بعد از آنکه در دقیقه سوم بازی اولین فرصت را روی دروازه دورتموند ایجاد کرد سه دقیقه بعد به گل رسید. در دقیقه 6 و در دومین حمله ولفسبورگ روی یک ارسال کرنر ضربه سر میکی فان‌ دن فِن از فاصله نزدیک وارد دروازه کوبل شد تا ولفسبورگ از حریفش پیش بیفتد.

بعد از این گل موتور دورتموند روشن شد و در دقایق بعدی زردپوشان تیم برتر میدان بودند. اما تلاشهای بلینگام و یولیان برانت در دقایق 21 و 23 نتیجه‌ای نداشت. اما کم کم ولفسبورگ خود را از زیر فشار حملات اولیه دورتموند بعد از گل خوردن رها کرد و بازی از دقیقه 30 به بعد متعادل دنبال شد.

در دقیقه 39 سانتر دونیل مالن در مرکز محوطه جریمه به یولیان برانت رسید ولی ضربه سر او را سنگربان ولفسبورگ دفع کرد. در ادامه نیمه اول شاهد حملات زهرداری از سوی دو تیم نبودیم تا این نیمه با برتری 1-0 ولفسبورگ به پایان برسد.

شکست غیرمنتظره دورتموند در خانه ولفسبورگ در هفته چهاردهم بوندسلیگا

با شروع نیمه دوم بازی بدون فرصت جدی از سوی دو تیم پیش می‌رفت اما در دقیقه 55 رافائل گوریرو از زاویه‌ای دشوار تصمیم گرفت بخت خود را با یک شوت بیازماید اما ضربه از راه دور او را کاستیلز، دروازه‌بان ولفسبورگ، دفع کرد. یک دقیقه بعد هم یوسفا موکوکو از درون محوطه شش قدم ارسال دانیل مالن را با ضربه سر به سمت دروازه ولفسبورگ هدایت کرد که باز هم توسط دروازه‌بان دفع شد.

در دقایق بعدی حملات نصفه و نیمه دو تیم ادامه داشت اما در تعداد حملات برتری با ولفسبورگی‌ها بود. در دقیقه 70 ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی‌اش را به میدان فرستاد تا شانس تیمش برای رسیدن به گل را افزایش دهد. ورود تورگان هازارد به جای نیکلاس سوله دیگر تعویض او بود.

اما مودست در دقایق باقی‌مانده صاحب فرصتی جدی برای گلزنی نشد. در دقیقه 89 روی یک پاس بلند نیکو اشلوتربک فرصت خوبی به دست آورد ولی کمک‌داور پرچم خود را بلند کرد و نشان داد که متس هوملس در آفساید قرار داشته است.

شکست غیرمنتظره دورتموند در خانه ولفسبورگ در هفته چهاردهم بوندسلیگا

درحالیکه همه چیز پایان یافته به نظر می‌رسید ولفسبورگ در وقتهای اضافه به گل دوم رسید. در دقیقه 90+1 پاتریک ویمر پاس خوبی به درون محوطه جریمه دورتموند ارسال کرد و لوکاس انمچا از فاصله خیلی نزدیک دروازه کوبل را باز کرد تا شب فاجعه‌بار تیم ادین ترزیچ کامل شود.

در نهایت زردپوشان دورتموند در شهر ولفسبورگ با شکست به کار خود پایان دادند. آنها حالا با 25 امتیاز در رتبه چهارم جدول هستند و با بایرن مونیخ صدرنشین 3 امتیاز فاصله دارند. البته بایرن یک بازی کمتر انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *