بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وحشت در اردوی سنگال ؛ سادیو مانه مصدوم شد + عکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۵۳
سادیو مانه

سادیو مانه در آستانه جام جهانی در بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل وردربرمن مصدوم شد تا هوادارانش را نگران غیبت او در جام جهانی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سادیو مانه در آستانه جام جهانی در بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل وردربرمن مصدوم شد تا هوادارانش را نگران غیبت او در جام جهانی کند.

به گزارش پارس فوتبال، درحالیکه در آلیانز آرنای شهر مونیخ تنها بیست دقیقه از شروع دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا می‌گذشت سادیو مانه مصدوم شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

این اتفاق در زمانی برای مانه افتاد که او سیزده روز دیگر باید به عنوان رهبر اصلی تیم ملی کشورش، سنگال، در جام جهانی قطر به میدان برود.

در دقیقه 19 بازی سادیو مانه از ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرده و روی زمین نشست. درحالیکه نشانه‌های درد در صورت ستاره سنگالی دیده می‌شد داور بازی را متوقف کرد و تیم پزشکی بایرن مونیخ وارد زمین شد تا به سادیو رسیدگی کند.

سادیو مانه

مانه اما نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد. در میانه نگرانی هواداران ستاره سنگالی بابت مصدومیت او تنها خبر خوب می‌تواند این باشد که این ستاره 30ساله بدون استفاده از برانکارد و با پای خودش زمین را ترک کرد و سپس وارد تونل ورزشگاه شد تا به رختکن برود.

بعد از بیرون رفتن مانه به دستور یولیان ناگلزمان، لروی سانه به جای او وارد میدان شد. حالا همه نگاه‌ها به پایان بازی و اولین گزارش کادر فنی و باشگاه بایرن مونیخ درباره میزان مصدومیت این ستاره سنگالی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *