بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فیفا یاد حرکت خاطره انگیز ستاره پرسپولیسی تیم ملی را زنده کرد

فیفا ستاره پرسپولیس را انتخاب کرد ؛ وحید امیری هافبک تیم ملی در کنار مسی، رونالدو، نیمار و امباپه!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۶:۰۰
پیام بازی تیم ملی ایران و اروگوئه برای هواداران سرخ ؛ وحید امیری می تواند برای پرسپولیس به میدان برود

فیفا صحنه لایی دادن وحید امیری به جرارد پیکه را در بین برترین حرکات تکنیکی جام جهانی قرار داد تا ستاره پرسپولیسی تیم ملی در کنار مسی، رونالدو و امباپه قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیفا صحنه مربوط به لایی زدن وحید امیری به پیکه در بازی تیم ملی مقابل اسپانیا را جزو حرکات تکنیکی برتر جام جهانی قرار داد.

چیزی تا شروع معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان باقی نمانده و تیم ملی کشورمان در کنار ۳۱ تیم دیگر از چند روز دیگر رقابت خود را در قطر آغاز خواهد کرد. فیفا هم برای اینکه کم کم به سراغ شروع بازی‌ها برود و هیجان را در بین مخاطبانش ایجاد کند، کلیپ‌های مختلفی از صحنه‌های جذاب و تکنیکی ستاره‌های مختلف دنیای فوتبال در ادوار گذشته جام جهانی منتشر کرد تا این صحنه‌ها در ذهن مخاطبان یادآوری کند.

نکته جالب برای فوتبال ما حضور یکی از ستاره‌های فعلی تیم ملی در کنار بزرگان فوتبال دنیا بود و فیفا صحنه مربوط به لایی زدن وحید امیری به جرارد پیکه در جام جهانی روسیه را به عنوان یکی از جذاب ترین صحنه‌های جام جهانی انتخاب کرد. این صحنه از ستاره با اخلاق  تیم ملی که در این دوره هم جزو مهره‌های کلیدی تیم کیروش به حساب می‌آید، در کنار صحنه‌هایی از فوق ستاره‌هایی مثل رونالدو، مسی، نیمار، امباپه، دروگبا، شوچنکو، دروگبا، خامس و … قرار گرفت که در نوع خودش جالب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *