بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاریخ سازی کاپیتان محبوب کی روش در تیم ملی

احسان حاج صفی اولین بازیکن فوتبال ایرانی با سابقه ۲ دوره کاپیتانی در جام جهانی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۸
احسان حاج صفی

احسان حاج صفی اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهد بود که در 2 دوره از جام جهانی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان حاج صفی اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهد بود که در 2 دوره از جام جهانی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است. این اتفاق ممکن است برای کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی و… هم رخ دهد که در جام جهانی روسیه برای تیم ملی بازی کردند و بازبوند کاپیتانی تیم ملی را هر چند کوتاه مدت به بازو بستند و در رقابت های جام جهانی قطر 2022 نیز حاضر خواهند بود.
به این علت از احسان حاج صفی می گوییم که کاپیتان اول تیم ملی است و احتمالا برای تیم ملی به طور ثابت در جام جهانی بازی خواهد کرد.
در تاریخ فوتبال کشورهای مختلف در جام جهانی فوتبال، رافائل مارکز تنها بازیکنی است که 5 دوره کاپیتان تیم ملی مکزیک بوده و از این حیث یک رکورد بی نظیر ثبت کرده است. واقعا نمی توان تصور کرد بازیکن دیگری بتواند در 5 دوره جام جهانی کاپیتان تیمش باشد.
اما کریستیانو رونالدو از پرتغال و لیونل مسی از آرژانتین در جام جهانی پیش رو کاپیتان تیم ملی کشورشان هستند تا چهارمین دوره حضورشان در جام جهانی را با بازوبند تیم ملی کشورشان تجربه کنند، آنها احتمالا در دوره بعدی جام جهانی برای تیم ملی کشورشان بازی نخواهند کرد.
در میان ستارگان شهیر، دیه گو مارادونای بزرگ هم در سه دوره جام جهانی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورش بوده است، کارلوس والدرامای کلمبیایی و دیدیه دروگبای ساحل عاجی و ایکر کاسیاس اسپانیایی هم با 3 دوره کاپیتانی برای تیم ملی کشورشان در رده های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *