بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به تیم ملی فوتبال ایران + عکس

صادق ورمزیار : تیم ملی فوتبال ایران نباید آمریکا و ولز را دست کم بگیرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۵
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : ایران در گروه بدی قرار ندارد و شرایطش برای صعود مناسب است، اما به شرطی که تیم‌های گروه B را دست کم نگیرند. چون برخی صحبت‌ها است که از تیم‌های آمریکا و ولز بیشترین امتیاز را خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره کیفیت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت:

امسال لیگ خوبی داشتیم و نسبت به سال‌های قبل تیم‌های بیشتری مدعی قهرمانی هستند. بعد از گذشت یازده هفته از رقابت‌ها فاصله امتیازی تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است. رقابت تیم‌های اول تا دهم جدول لیگ برتر به شدت سخت است و این نشان می‌دهد کیفیت لیگ برتر نسبت به فصل‌های قبل بالاتر بوده است.

وی در مورد قهرمانی تیم فوتبال استقلال در سوپرجام عنوان کرد:

قهرمانی استقلال در سوپرجام از نظر روحی و روانی اتفاق خیلی خوبی برای بازیکنان و کادر فنی بود. روند رو به رشد استقلال هفته به هفته در مسابقات لیگ برتر ادامه داشت. همچنین انگیزه بازیکنان و ساپینتو برای ادامه فصل بالاتر خواهد رفت. ضمناً گرفتن این جام توسط ساپینتو که نخستین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران بود خیلی اهمیت داشت.

کارشناس فوتبال در خصوص روند استقلال در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد:

استقلال از ابتدای فصل با تدابیر و اندیشه‌های ساپینتو به دنبال یک روند مستمر برای رسیدن به تاکتیک ایده‌آل بود که به نظر می‌رسد هم اکنون سیستم استقلال توقف ناپذیر است. بر همین اساس با اختلاف ۲‌ امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد و در ادامه نیز نویدبخش روزهای خوبی برای این تیم خواهد بود. به طور حتم دیدار هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس برای استقلال خیلی تعیین کننده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری اردوی این تیم در پرتغال تاکید کرد:

برگزاری اردو در کشور پرتغال ایرادی ندارد، اما بهتر است به جای هزینه کردن برای حضور در این کشور، تمرینات در ایران برگزار شود. اگر اردوهای پیش فصل در کشورهای دیگر برگزار می‌شود به خاطر این است که اردوهای آماده‌سازی و بدنسازی در دستور کار تیم است. هم اکنون استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر، باید بیشتر به کارهای تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان بپردازد.

وی ادامه داد:

شناخت ساپینتو از بازیکنان خیلی زیاد نیست و این بهترین فرصت است تا بیشتر از شرایط تیم آگاهی پیدا کند. البته حضور در یک کشور دیگر و برگزاری اردوی آماده‌سازی به نظر باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال استقلال برمی‌گردد که چطور از این تعطیلات به منظور هر چه بهتر آماده شدن تیم برای ادامه لیگ استفاده کند.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد:

ایران در گروه بدی قرار ندارد و شرایطش برای صعود مناسب است، اما به شرطی که تیم‌های گروه B را دست کم نگیرند. چون برخی صحبت‌ها است که از تیم‌های آمریکا و ولز بیشترین امتیاز را خواهد گرفت و نباید این غرور باعث بی‌انگیزگی شود که این دو تیم را دست کم بگیرند، به خصوص تیم ولز که حریف سرسختی برای تیم ملی ایران خواهد بود.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *