بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار زانتی : خط حمله پورتو خطرناک است

خاویر زانتی : پورتو از نظر هجومی تیمی بسیار خطرناک است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶
خاویر زانتی

خاویر زانتی مدیر ورزشی اینتر، مدعی شد پورتو حریف خطرناکی برای این تیم در لیگ قهرمانان خواهد بود و خط حمله قدرتمندی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خاویر زانتی مدیر ورزشی اینتر، مدعی شد پورتو حریف خطرناکی برای این تیم در لیگ قهرمانان خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، اگرچه اینتر در گروه خود در لیگ قهرمانان این فصل در رده دوم قرار گرفته بود، اما قرعه کشی مرحله یک هشتم باب میل نراتزوری پیش رفت و حالا آنها باید در دور بعد برابر پورتو و مهدی طارمی صف آرایی کنند. خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر، بعد از قرعه کشی تاکید کرد نسبت به سبک بازی پورتو از شناخت کافی برخوردار بوده و می داند آنها از نظر هجومی رقیبی دشوار محسوب می شوند.

زانتی گفت:

من ذاتا فردی خوشبین هستم و انتظار داشتم به چلسی بخوریم، نه پورتو. با این حال برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم و هرگز نباید پورتو را دست کم بگیریم. من پورتو را خوب می شناسم، زیرا من و سرخیو کونسیسائو با هم در ترکیب اینتر بازی کرده ایم. او کارش را خوب انجام می دهد و پورتو از نظر هجومی تیمی بسیار خطرناک است.

ما پس از پشت سر گذاشتن یک گروه دشوار، با آگاهی، پختگی و با اعتماد به نفس زیادی به دور بعدی می رویم. دیدار پورتو را مقابل اتلتیکومادرید دیده و متوجه شدم آنها تیمی هستند که می دانند چگونه دفاع کنند. ما نیز باید به بهترین شکل ممکن آماده این دیدار شده و در نهایت بتوانیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

شکست شب گذشته مقابل یوونتوس؟ متأسفم که در این دیدار باختیم و باید تلاش کنیم در مسابقات بعدی از ثبات لازم برخوردار باشیم. در ابتدای بازی فرصت پیش افتادن از یوونتوس را داشتیم و در ادامه و روی اولین فرصت گل حریف، دروازه ما باز و همه چیز پیچیده شد. فوتبال همین است. حالا باید قبل از استراحت مربوط به جام جهانی، در دو بازی آخر را به بهترین شکل ممکن پیش رفته و به پیروزی دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *