بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مدیر ورزشی سیتی به تقابل با لایپزیش

بگرستین : لایپزیش تیمی سختکوش است و بازی پرتنشی برای منچسترسیتی خواهد شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
منچسترسیتی و لایپزیش

مدیر ورزشی منچسترسیتی در مورد برخورد با لایپزیش صحبت کرد و گفت که فرم و کیفیت دو تیم در ماه فوریه اهمیت بالایی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیر ورزشی منچسترسیتی در مورد برخورد با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد و گفت که فرم و کیفیت دو تیم در ماه فوریه(بازی رفت یک هشتم نهایی) اهمیت بالایی خواهد داشت.

به گزارش پارس فوتبال، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بر این اساس لایپزیش حریف منچسترسیتی خواهد بود. بازی رفت در زمین لایپزیش برگزار می شود و سیتی در بازی برگشت میزبان خواهد بود. سیتی دو سال قبل به فینال رسید ولی مغلوب چلسی شد و فصل گذشته نیز سیتیزن ها در نیمه نهایی مغلوب رئال مادرید شدند. باید دید امسال سیتی چه خواهد کرد.

تیکی بگریستین، مدیر ورزشی سیتی، پس از قرعه کشی یک هشتم نهایی گفت:

لایپزیش تیمی سختکوش است و بازی پرتنش و پرفشاری خواهد شد. برایم مهم نیست الان لایپزیش چه شرایطی دارد بلکه باید دید دو تیم چند ماه بعد چه شرایطی خواهند داشت. معتقدم باید تا شروع یک هشتم نهایی به خوبی وضعیت بازیکنان را مدیریت کنیم. جام جهانی در پیش است و تعداد زیادی بازی تا شروع یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پیش رو داریم. قطعا کادر فنی به خوبی می تواند تیم را در در بهترین فرم حفظ کند. بازی بین تیم های آلمانی و انگلیسی همیشه جذاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *