بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نظر جدید و عجیب یاغی استقلالی درباره کارلوس کی روش + سند

امید نورافکن : از کاریزمای کارلوس کی‌ روش انرژی می‌ گیریم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰


امید نورافکن درباره کار کردن با کارلوس کی‌روش گفت : همه ما بازیکنان وقتی انرژی‌ کارلوس کی‌روش، شخصیت و کاریزمای او را می‌بینیم، انرژی خوبی می‌گیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن، مدافع چپ سپاهان و تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره شرایط اردو توضیح داد.

نورافکن گفت:

اردوی خیلی سختی را از لحاظ تمرینی پشت سر می‌گذاریم. پنجشنبه هم یک بازی دوستانه با نیکاراگوئه خواهیم داشت. امیدوارم که بتوانیم برنده باشیم و نکات تاکتیکی مد نظر سرمربی را اجرا کنیم.

او درباره ترافیک بازیکنان در پست دفاع چپ تیم ملی و میزان امیدواری خود برای حضور در جام جهانی تاکید کرد:

تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی است که بتواند برای تیم ملی کشور خود بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم.

نورافکن درباره کار کردن با کارلوس کی‌روش و با اشاره به مصاحبه قبلی خودش مبنی بر اینکه کی‌روش فقط دو سه ساعت در شبانه‌روز می‌خوابد، گفت:

در مصاحبه قبلی هم گفتم. همه ما بازیکنان وقتی انرژی‌ کی‌روش، شخصیت و کاریزمای او را می‌بینیم، انرژی خوبی می‌گیریم؛ خوشحال هستم که دوباره با ایشان کار می‌کنم.

مدافع چپ تیم ملی درباره شانس صعود از مرحله گروهی جام جهانی افزود:

کارمان خیلی سخت است. تیم هایی در گروهمان هستند که بسیار شرایط خوبی دارند. بازیکنانی که در این 3 تیم کار می‌کنند، واقعا در سطح اول فوتبال جهان فعالیت می‌کنند و این کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. کار نشدنی نیست، اما باید واقعیت‌ها را قبول کنیم و کارمان دشوار است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *