بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای مضحک مورینیو پس از شکست تیمش در دربی رم

ژوزه مورینیو : لاتزیو با یک نصفه گل پیروز شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
ژوزه مورینیو در رم

ژوزه مورینیو سرمربی رم، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله، گل برتری حریف را “یک نصفه گل” توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی رم، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله، گل برتری حریف را “یک نصفه گل” توصیف کرد اما تایید کرد که شاگردانش در حمله فاقد کیفیت لازم بودند.

به گزارش پارس فوتبال، در این دیدار که با تک گل فیلیپه اندرسون به سود لاتزیو به پایان رسید، اشتباه راجر ایبانیز در محوطه جریمه رم باعث شد تا پدرو با فرصت طلبی هم تیمی‌اش را صاحب موقعیت کند و اندرسون هم به راحتی روی پاتریسیو را مغلوب کرد.

بهترین موقعیت رم برای به تساوی کشیدن بازی را نیکولو زانیولو از دست داد و ضربه‌اش به تیر دروازه لاتزیو برخورد کرد اما در مجموع رمی‌ها در حملات بسیار کم‌اثر بودند.

مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

بازی مقابل تیمی که عقب می‌نشست و ضرباهنگ بازی را خیلی خوب کنترل می‌کرد، راحت نبود. آنها بعد از پیش افتادن، خیلی خوب دفاع کردند و ما از کیفیت لازم برای تمام کنندگی که می‌توانست در حمله سرنوشت‌ساز شود، برخوردار نبودیم.
مشکل‌مان فقط گلزنی نبود، ما در بازی و بردن نبردهای تن به تن در زمین هم خوب نبودیم. وقتی فوتبالی مستقیم بازی می کنید، نیاز دارید که نبردهای تن به تن را ببرید و ما امروز موفق به این کار نشدیم.

رم در این فصل دیدارهای مهمی را در خانه واگذار کرده است؛ از جمله دیدار مقابل آتالانتا، ناپولی و امشب برابر لاتزیو  ژوزه مورینیو در این مورد گفت:

فکر می‌کنم شکست در آن دیدارها حق رم نبود. آتالانتا فقط یک شوت به دروازه داشت و 1-0 برد؛ ناپولی بیش از همیشه به دردسر افتاد و با تک گل فوق‌العاده ویکتور اوسیمن پیروز شد و لاتزیو هم با یک نصفه گل پیروز شد.اما تایید می کنم که فاقد برندگی لازم بودیم اما برای کسب نتایج فوق‌العاده باید حتما جنگندگی داشت.

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، که دوران مصدومیت را سپری می‌کند، از روی سکوها بازی تیمش را دنبال می‌کرد و مورینیو در مورد او گفت:

واضح است که او می‌خواهد به جام‌جهانی برود. دشوار است که به او بگوییم نرو. اگر روند بهبودی او خوب پیش برود، امیدواریم که در دیدار روز یکشنبه مقابل تورینو بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *