بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رم 0-1 لاتزیو ؛ پایتخت ایتالیا آبی است

شکست تلخ خانگی رم برابر لاتزیو با یک گل در دربی دلا کاپیتاله

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
شکست تلخ خانگی رم برابر لاتزیو با یک گل در دربی دلا کاپیتاله

اولین دربی رم به میزبانی جالوروسی در ورزشگاه الیمپیکوی پایتخت ایتالیا برگزار شد تا آاس رم و لاتزیو در هفته سیزدهم سری آ به مصاف هم بروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دربی شهر رم که به میزبانی آاس رم در استادیو الیمپیکو برگزار شد با پیروزی 1-0 لاتزیو به پایان رسید.

به گزارش پارس فوتبال، اولین دربی این فصل شهر رم به میزبانی جالوروسی در ورزشگاه الیمپیکوی پایتخت ایتالیا برگزار شد تا آاس رم و لاتزیو در هفته سیزدهم سری آ به مصاف هم بروند.

حساسیت بازی باعث شده بود مسابقه دو تیم در دقایق ابتدایی کم فراز و نشیب باشد ولی لاتزیو در دقیقه 29 بالاخره توانست قفل دروازه‌ها را باز کند. فلیپه اندرسون، مهاجم برزیلی لاتزیو، در میانه محوطه جریمه رم صاحب توپ شد و با یک شوت کم‌ارتفاع دروازه جالوروسی را باز کرد.

چند دقیقه بعد لورنزو پیگرینی از بیرون از محوطه جریمه شانس خود را با یک شوت محکم آزمایش کرد که دروازه‌بان لاتزیو با هوشیاری این توپ را مهار کرد. او در دقیقه 39 هم به همین شکل به سمت دروازه لاتزیو شوت زد که توپش از بالای دروازه بیرون رفت.

شکست تلخ خانگی رم برابر لاتزیو با یک گل در دربی دلا کاپیتاله

در وقتهای تلف شده نیمه اول نوبت پدرو رودریگز از لاتزیو بود که شانسش را از بیرون محوطه جریمه رم امتحان کند اما این بار سنگربان جالوروسی بود که مقابل شوت او ایستاد و مهارش کرد. نیمه اول با پیروزی 1-0 لاتزیو به پایان رسید.

رمی‌ها نیمه دوم را بهتر شروع کردند و به دنبال گل تساوی بودند. کریس اسمالینگ در دقیقه 52 در محوطه شش قدم لاتزیو ارسال پیگرینی را به ضربه سر به سمت دروازه روانه کرد که با فاصله نزدیک از کنار دروازه بیرون رفت.

اما در دقیقه 72 لاتزیو فرصت دیگری برای گلزنی به دست آورد. زننده گل اول این تیم از بیرون محوطه جریمه شوت پای چپ محکمی شلیک کرد که این بار هم روی پاتریسیو موفق به مهار آن شد.

شکست تلخ خانگی رم برابر لاتزیو با یک گل در دربی دلا کاپیتاله

درحالیکه تنها شش دقیقه به وقتهای قانونی بازی باقی مانده بود تامی آبراهام توپ را در محوطه جریمه لاتزیو از نمانیا ماتیچ دریافت کرد و از درون محوطه شش قدم به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ او از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 90 کریس اسمالینگ یک پاس طولی برای تامی آبراهام ارسال کرد که اگر به او می‌رسید موقعیتی خطرناک نصیب رم می‌کرد ولی پرچم کمک‌داور نشان داد که این ستاره انگلیسی در آفساید قرار دارد. سه دقیقه بعد کریستین وولپاتو از درون محوطه جریمه لاتزیو شانس خود را در آخرین لحظات برای گلزنی امتحان کرد که توپ با برخورد به بازیکنان لاتزیو راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

در نهایت جالوروسی اولین دربی فصل را در مقابل لاتزیو با نتیجه 1-0 واگذار کرد. رم حالا با 25 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و لاتزیو با 27 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *