بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لبخند گلرهای تیم ملی به دروازه‌بان مغضوب کی‌روش + عکس

برخورد گرم دروازه بانان تیم ملی با مهدی رحمتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰
برخورد گرم دروازه بانان تیم ملی با مهدی رحمتی

مهدی رحمتی در جریان حضور در اردوی تیم ملی با دروازه‌بان های حاضر در تمرینات برخورد گرمی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی در جریان حضور در اردوی تیم ملی با دروازه‌بان های حاضر در تمرینات برخورد گرمی داشت.

به گزارش پارس فوتبال، میهمان ویژه تمرین صبح یکشنبه تیم ملی فوتبال سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی و سرمربی کنونی آلومینیوم اراک بود. رحمتی قبل از جام جهانی 2014 در شرایطی که گلر یک تیم ملی بود، به خاطر برخی اختلافات با کارلوس کی‌روش خط خورد و دیگر از سوی این مربی دعوت نشد.

دروازه بان و کاپیتان سابق استقلال که در بازی های متعددی پیراهن تیم را برتن کرده، می‌توانست حداقل در یک جام جهانی پیراهن شماره یک ایران را برتن کند اما به خاطر اختلاف با کی‌روش از این موضوع محروم شد.

او حالا با گذشت 10 سال از آن اتفاقات با کارلوس کی‌روش دیدار کرد و نشان داد کدورت‌ها را خاتمه داده است. اتفاق ویژه حضور رحمتی اما برخورد او با دروازه بان های تیم ملی بود.

برخورد گرم دروازه بانان تیم ملی با مهدی رحمتی

علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی،‌پیام نیازمند و محمدرضا اخباری 4 گلر حاضر در تمرین تیم ملی با دیدن رحمتی به سمت او رفتند و به گفت و گو با دروازه بان سابق تیم ملی پرداختند. مهدی رحمتی نیز با حضور در بین این دروازه بان ها عکسی به یادگار با آنها گرفت.

اتفاق جالب دیگر برخورد رحمتی و حسینی در حاشیه تمرین بود؛‌این دو دروازه بان که در استقلال چند سال رقیب بودند، حالا در شرایطی که رحمتی در کسوت سرمربی در فوتبال حضور دارد و حسینی به عنوان کاپیتان استقلال شانس بالایی برای حضور در جام جهانی دارد، با هم دقایقی خاطرات قبل را زنده کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *