بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لطف بزرگ ژاوی به اروگوئه ؛ آرائوخو در جام جهانی

مرخصی رونالد آرائوخو از حضور در بارسلونا برای پیوستن به تمرینات اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲
رونالد آرائوخو

ژاوی تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا شاید بتواند این بازیکن را به جام جهانی برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی شب گذشته تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا این شاید از لحاظ روحی کمک بزرگی برای ریکاوری او در راه رسیدن به جام جهانی باشد.

به گزارش پارس فوتبال، نزدیک به 40 روز پیش بود که رونالد آرائوخو به دلیل مصدومیت در دقایق ابتدایی بازی دوستانه اروگوئه و ایران تعویض شد. مصدومیت او شدید بود و ادامه بازی های بارسا تا قبل از جام جهانی را از دست داد و حضورش در جام جهانی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این وجود نام آرائوخو در فهرست اولیه اروگوئه برای جام جهانی دیده می شود و خودش نیز امیدوار است هر طور شده به این بازی ها برسد.

شب گذشته آرائوخو به دلیل خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال در ورزشگاه نوکمپ حضور داشت و همین بهانه ای شد تا خبرنگاران از ژاوی در مورد او سوال کنند. مربی بارسا در مورد وضعیت مصدومیت آرائوخو گفت:

رونالد در هفته های اخیر در اختیار پزشکان و فیزیوتراپ های باشگاه بود و انفرادی تمرین می کرد. او از من خواست تا اجازه رفتنش به اردوی تیم ملی اروگوئه را بدهم و من هم موافقت کردم. با کادر فنی اروگوئه هماهنگ هستیم و قرار است آرائوخو به تیم ملی کشورش ملحق شود.

ژاوی ادامه داد:

او خودش امیدوار است بتواند به موقع ریکاوری کند و در جام جهانی حاضر باشد. نمی دانم موفق خواهد شد یا خیر ولی شاید حضور در اردوی تیم ملی اروگوئه به او از لحاظ روحی کمک کند. مربی اروگوئه به من گفت که یک هفته قبل از شروع جام جهانی در مورد رونالد تصمیم نهایی را خواهد گرفت. امیدوارم او را در جام جهانی ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *