بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش موکوکو ؛ همه نگاه‌ها به پدیده 17ساله دورتموند

درخشش یوسفا موکوکو برای دورتموند با دبل برابر بوخوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
درخشش یوسفا موکوکو برای دورتموند با دبل برابر بوخوم

یوسفا موکوکو پدیده دورتموند با دو گلی که مقابل بوخوم زد نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوسفا موکوکو پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، بوروسیا دورتموند دیشب در خانه‌اش میزبان بوخوم بود و با درخشش یوسفا موکوکو موفق شد این تیم را 3-0 شکست دهد تا سه امتیاز مهم را به حساب خود واریز کند.

موکوکو علاوه بر این که در این بازی دو گل از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد موفق شد یک رکورد هم به نام خود ثبت کند. او با اولین گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گلهایش در بوندس‌لیگا را به 10 رساند. آن هم در حالی که یوسفا تنها 17 سال سن دارد.

بعد از این گل که در دقیقه 8 بازی به ثمر رسید جیووانی رینا از نقطه پنالتی دومین گل دورتموند را زد ولی موکوکو در دقیقه 45+2 دومین گل خود را هم به ثمر رساند تا بی‌وی‌بی این بازی را در همان نیمه اول با برتری 3-0 به پایان برساند.

دورتموند با این پیروزی به رتبه سوم جدول بوندس‌لیگا رسید. نکته جالب در گلزنی‌های امروز موکوکو این است که زردپوشان وست‌فالن در این فصل تا حد زیادی به درخشش بازیکنان جوان‌شان وابسته بوده‌اند. کافی است به این آمار توجه شود که از گلهایی که دورتموند تا این لحظه در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده 23 گل توسط بازیکنانی زده شده که سن‌شان کمتر از 20 سال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *