بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

علیرضا محمد : به طور حتم این تعطیلی برای تیمی که در صدر جدول حضور دارد ضربه خواهد زد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰
علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس از این تعطیلی آسیب دید و بازی خود مقابل تراکتور را واگذار کرد و به طور حتم این تعطیلی برای تیمی که در صدر جدول حضور دارد ضربه خواهد زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس درباره کیفیت بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

امسال لیگ قدرتمندی داریم که تیم‌های خوبی در این دوره حاضر هستند. ۸ تیم اول جدول لیگ برتر سرمایه‌گذاری بسیار ایده‌آلی برای رسیدن به قهرمانی انجام داده‌اند. در یازده هفته‌ای که از این پیکارها گذشت، رقابت نزدیک و قشنگی در بین تیم‌های بالای جدول شکل گرفت.

وی افزود:

به نظر من با توجه به تمامی ایرادات و اشکالاتی که در برگزاری لیگ وجود داشت، اما باز هم این فصل برخی از بازی‌ها تا اینجای کار خوب بودند. یکی از ایرادات مهم و اساسی لیگ برتر تعطیلی این دوره از مسابقات است که تا هفته یازدهم، رقابت‌ها ۲ بار تعطیل شده است. این موضوع به تمام تیم‌های حاضر در لیگ ضربه خواهد زد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم عنوان کرد:

پرسپولیس تا هفته یازدهم لیگ برتر توانسته در صدر جدول باشد و هفته به هفته به هماهنگی بیشتری دست یابد. اما در تعطیلی اول که تیم ملی از اردوی اتریش بازگشت، پرسپولیس از این تعطیلی آسیب دید و بازی خود مقابل تراکتور را واگذار کرد. به طور حتم این تعطیلی برای تیمی که در صدر جدول حضور دارد ضربه خواهد زد.

کارشناس فوتبال ادامه داد:

امیدوارم بعد از آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر با تدابیر کادر فنی پرسپولیس بازیکنان برای دیدار دربی در هفته دوازدهم و ادامه مسابقات از هر لحاظ آماده شوند.

وی با اشاره به اینکه اینکه کی‌روش به بازیکنان لژیونر بیشتر اعتقاد دارد، گفت:

از زمانی که کی‌روش وارد فوتبال ایران شد چند بازیکن دورگه را در ترکیب تیم ملی مورد آزمایش قرار داد که چند نفر از این بازیکنان همچون اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و سامان قدوس خیلی خوب در ترکیب تیم ملی جواب دادند. بر همین اساس کی‌روش در جام جهانی بیشتر از نفراتی استفاده خواهد کرد که در لیگ‌های اروپایی بازی ‌می‌کنند.

محمد در پایان در خصوص رقابت‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خاطرنشان کرد:

کی‌روش مربی خوبی است و می‌تواند با تجربیاتش تیم ملی ایران را در گروه B به اهدافش برساند. در این دوره از جام جهانی برخی از بازیکنان خوب تیم ملی هم تجربیات زیادی به خاطر حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی به دست آورده‌اند. لژیونرهای فوتبال ایران می‌توانند با انگیزه زیاد در مسابقات جام جهانی خوش بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *