بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی بزرگ برای فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات

تساوی 2 بر 2 برنتفورد مقابل ناتینگهام فارست در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در حضور سامان قدوس

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
برنتفورد در حضور ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل ناتینگهام فارست رضایت داد

برنتفورد در حضور کوتاه مدت سامان قدوس ملی‌ پوش ایرانی خود به تساوی مقابل ناتینگهام فارست رضایت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از چهار دیدار آغازین هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که مثل همیشه سامان قدوس را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، در استادیوم سیتی گراند مقابل تیم قعرنشین ناتینگهام فارست قرار گرفت.

یاران قدوس که در سه هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده و یک شکست و دو مساوی داشتند، در دیدار امشب با وجود اینکه گل اول را دریافت کردند، اما با زدن دو گل در آستانه برتری مقابل ناتینگهام فارست قرار گرفتند که پیروزی آنها در لحظات پایانی از دست رفت.

ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که در دو دیدار اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود و در مسابقه امشب مقابل ناتینگهام فارست از دقیقه ۸۶ به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش به زمین آمد، در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نزدیک بود گل سوم را بزند که شوت او با اختلاف کمی از کنار تیرک به بیرون رفت.

اما ثانیه‌هایی پس از این شوت و صحنه‌ای که قدوس در موقعیت آفساید قرار گرفت، ناتینگهام فارست در آخرین موقعیت بازی با یک گل به خودی کار را به تساوی کشید تا امتیازهای این فصل خود را دو رقمی کند و در سمت مقابل برنتفورد هم با تساوی ۲ بر ۲ و رسیدن به امتیاز ۱۶ ، موقتا در جایگاه دهم جدول لیگ جزیره بایستد.

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که مثل تمام بازی‌های انجام شده این فصل حضور کوتاه مدت در ترکیب تیمش مقابل ناتینگهام فارست داشت، ششمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *