بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تفاوت عقیده ساپینتو و کی روش روی دو بازیکن استقلال

فیکس شدن جعفر سلمانی در ترکیب استقلال برخلاف ابوالفضل جلالی در تیم ملی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۳
فیکس شدن جعفر سلمانی در ترکیب استقلال برخلاف ابوالفضل جلالی در تیم ملی

هر چقدر که جعفر سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل ابوالفضل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چقدر که جعفر سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل ابوالفضل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.

به گزارش پارس فوتبال، حضور جعفر سلمانی در استقلال، از اردوی تیم ملی شروع شد. در دور نخست از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، این بازیکن توسط اسکوچیچ به اردو دعوت شد و در خلال همان دیدار نخست برابر سوریه بود که او با استقلال به توافق رسید تا پیراهن این تیم را بر تن کند.

البته اردوی آن دوره، به آخرین حضور سلمانی در تیم ملی نیز تبدیل شد. با وجود عملکرد خوبی که این بازیکن در استقلال داشت، اما به دلیل ترافیک در سمت چپ، اسکوچیچ ترجیح داد به سراغ گزینه های دیگرش برود و خبری از دعوت دوباره سلمانی به تیم ملی نبود.

با رهایی جلالی از بند مصدومیت، رقابت میان این 2 بازیکن در استقلال نیز جذاب شد. فرهاد مجیدی ترجیح داد از سلمانی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند به نحوی که او در 29 مسابقه فصل قبل بازیکن ثابت بود. این آمار برای جلالی عدد هفت را نشان می دهد.

امسال نیز 2 بازیکن سمت چپ استقلال رقابت سختی با هم داشته اند. در هشت مسابقه، این سلمانی بوده که از ابتدا به میدان رفته و جلالی نیز در ترکیب اولیه پنج بازی تیم ساپینتو حضور داشته است. البته در هفته نخست برابر سپاهان، هر دوی این بازیکنان در ترکیب اولیه آبی ها حضور داشتند.

نکته اصلی، تفاوت جایگاه این 2 بازیکن در استقلال و تیم ملی است. ساپینتو علاقه خاصی به سبک بازی سلمانی دارد، در شرایطی که کارلوس کی روش روی ابوالفضل جلالی حساب ویژه ای باز کرده و او حتی در دیدار برابر اروگوئه نیز از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب اصلی بود.

در شرایطی که بازیکن آماده ای مانند محمد محبی از اردوی ارزیابی فنی خط خورده، اما کی روش تصمیم گرفته تا جلالی را با وجود بیماری دعوت کند و این نشان از اعتماد ویژه سرمربی پرتغالی تیم ملی به این بازیکن جوان است.

نکته جالب اینکه استقلال همواره و در سالیان طولانی، به تیمی مشهور بوده که بهترین سمت راست های ایران را در ترکیب خود داشته و در برخی مقاطع زمانی، 2 بازیکن وینگ بک راست خود در ترکیب تیم بوده اند. اما این بار رقابت سختی در سمت چپ آبی ها شکل گرفته و هر دوی سلمانی و جلالی مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند. دغدغه شیرینی که ساپینتو باید تا انتهای فصل با آن سر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *