بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ سورپرایز علی فتح الله زاده برای هواداران استقلال ؛ بمب جدید مدیر عامل محبوب ترکید + سند

محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با برنامه صبح دیگر شبکه آموزش : مشکل انتقال پول برای رضایت نامه محمد محبی ، توسط علی فتح الله زاده حل شد

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


با رسیدن موعد پرداخت قسط دوم قرارداد محمد محبی بابت انتقال از باشگاه سانتا کلارا ، باشگاه استقلال تلاش کرد که این پول را به حساب طرف پرتغالی واریز کند. حال محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با برنامه صبح دیگر شبکه آموزش خبر خوشی را به هواداران استقلال داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با رسیدن موعد پرداخت قسط دوم قرارداد محمد محبی بابت انتقال از باشگاه سانتا کلارا، باشگاه استقلال تلاش کرد که این پول را به حساب طرف پرتغالی واریز کند.

با اینحال سوئیفت این پول دو بار برگشت خورد تا مشکل استقلال برای پرداخت پول به قوت خود باقی بماند. از طرفی باشگاه سانتاکلارا دریافت پول از طریق سفارت ایران یا پرتغال را نیز قبول نکرده بود و به این ترتیب چالش استقلال برای پرداخت این بدهی جدی‌تر شد.

به همین خاطر علی فتح‌الله مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش بود تا با انتقال پول به حساب یکی از دوستان خودش در اروپا بدهی باشگاه سانتاکالارا را پرداخت کند.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این مبلغ 230 هزار یورو است که باید تا روز سه شنبه (10آبان) پرداخت شود. در غیر این صورت قرارداد محبی فسخ خواهد شد.

محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با برنامه صبح دیگر شبکه آموزش خبر خوشی را به هواداران استقلال داد . او گفت که مشکل انتقال پول به حساب باشگاه سانتا کلارا با کمک علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلالی ها حل شده است و دیگر هیچ مشکلی بابت حضور محمد محبی در باشگاه استقلال وجود نخواهد داشت .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *