بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع جنجالی شهر را به هم ریخت ؛ خداحافظی غیرمنتظره از فوتبال + سند

بمب خبری در کاتالونیا ؛ خداحافظی جرارد پیکه با بارسلونا و فوتبال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰
بمب خبری در کاتالونیا ؛ خداحافظی جرارد پیکه با بارسلونا و فوتبال

جرارد پیکه مدافع جنجالی بارسلونا که به تازگی جدایی پرهیاهویی از همسرش داشته است، با انتشار ویدیویی در توئیتر اعلام کرد از فوتبال و بارسلونا خداحافظی می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه رسما بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و گفت بازی روز شنبه بارسلونا آخرین حضور او در یک مسابقه فوتبال خواهد بود.

جرارد پیکه، ستاره 35ساله اسپانیایی بارسلونا، دقایقی پیش با انتشار یک ویدئو در حساب توییتر خود اعلام کرد که بازی روز شنبه بارسلونا مقابل آلمریا که در نوکمپ برگزار می‌شود آخرین بازی او با پیراهن بارسلونا و آخرین بازی فوتبال دوران حرفه‌ای او خواهد بود.

پیکه در این ویدیو گفت:

همیشه گفته‌ام که بعد از بارسلونا در هیچ تیم دیگری بازی نخواهم کرد. تصمیم نهایی من همین است. روز شنبه آخرین بازی من در نوکمپ خواهد بود.

انتشار این ویدوی جرارد پیکه نه تنها هواداران بارسا بلکه دنیای فوتبال را شوکه کرده است.

این ستاره کهنه‌کار اسپانیایی در بخش دیگری از ویدیوی خود گفت:

به این تصمیم رسیدم که وقت خداحافظی است.

با اینکه بیشتر رسانه‌های اسپانیایی از ویدوی پیکه نتیجه‌گیری کرده‌اند که دیدار روز شنبه مقابل آلمریا آخرین بازی فوتبال او خواهد بود ولی روزنامه اسپورت می‌گوید پیکه تنها اشاره کرده که بازی مقابل آلمریا آخرین بازی‌اش در نوکمپ خواهد بود و او در آخرین بازی بارسا پیش از جام جهانی، در مقابل اوساسونا، هم به میدان رفته و سپس کفش‌ها را خواهد آویخت.

ویدیوی احساسی پیکه امروز در حالی منتشر شد که در روزهای اخیر نام او در فهرست اولیه 55نفره تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی قطر اعلام شد. همین باعث شده اعلام بازنشستگی این ستاره اسپانیایی بیش از پیش غیرمنتظره باشد و فوتبالدوستان را شگفت‌زده کند.

پیکه که متولد کاتالونیا است دوران فوتبالی حرفه‌ای هیجده ساله پرافتخاری را پشت سر گذاشته است. او در این مدت 35 جام قهرمانی بالای سر برده و زیر نظر تعدادی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال بازی کرده است. پیکه نه تنها در اسپانیا بلکه در انگلیس هم به جام قهرمانی رسیده است. از دیگر افتخارات او می‌توان به قهرمانی در چهار دوره چمپیونزلیگ و یک بار فتح جام جهانی اشاره کرد. پیکه با نزدیک به 800 بازی فوتبال بازنشسته خواهد شد.

بمب خبری در کاتالونیا ؛ خداحافظی جرارد پیکه با بارسلونا و فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *