بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت پرسپولیس نقش غیر قابل انکار کارلوس کی روش در تیم ملی را لو داد

محمود کلهر : کارلوس کی روش اعتماد به نفس تیم ملی را بالا برده است ؛ تمرکز بازیکنان فقط باید روی مسائل فنی باشد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۰
دست راست کارلوس کی روش ادای او‌ را درمی‌آورد !

محمود کلهر با بیان اینکه کارلوس کی روش اعتماد به نفس تیم ملی را بالا برده است مدعی شد که تمرکز بازیکنان فقط باید روی مسائل فنی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارشناس فوتبال کشورمان گفت که کارلوس کی روش انگیزه و اعتماد به نفس تیم ملی را بالا برده و در این وضعیت توقعات بالا است‌.

محمود کلهر در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 17 روز تا جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:

تیم ملی بهترین شرایط را دارد‌. در دوره‌ گذشته جام جهانی هم تیم خوبی داشتیم اما اکنون به جز یک تا دو بازیکن تمام لژیونرهای ما در آمادگی کامل هستند و می‌توانند توانایی‌های خود را نشان بدهند. با این وضعیت خیلی امیدوارم بتوانیم به دور دوم صعود کنیم.

وی افزود:

امیدوارم بچه‌های تیم ملی همچنان مصمم و انسجام خوبی داشته باشند. یکی از شانس‌های خوب ما نسبت به دوره‌های قبلی حضور در جام جهانی، این است که در گروه به نسبت خوبی هم قرار گرفته‌ایم و همین موضوع امید ما را برای اینکه جام جهانی قطر می‌تواند دوره خیلی خوبی برای ما باشد افزایش داده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بهتر شدن شرایط تیم ملی پس از حضور کارلوس کی روش، گفت:

قطعاً با حضور این مربی توانمند توقعات از تیم ملی بالاتر رفته است. کی‌روش انگیزه و اعتماد به نفس خوبی به تیم ملی داده و حضور چنین سرمربی سرشناسی که اعتبار بین‌المللی دارد می‌تواند به ما کمک کند. فقط امیدوارم تیم ملی در جام جهانی دچار مشکل نشود تا بتوانیم با توجه به توانایی‌های‌مان نتیجه خوبی در قطر بگیریم.

کلهر در خصوص اینکه آیا ایجاد توقع صعود از تیم ملی، فشار روی کادر فنی و بازیکنان را بالا نمی‌برد، اظهار داشت:

بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با وجود اینکه توقع از آنها بالا است، می‌توانند با درایت کادر فنی خودشان را مدیریت کنند. هر بازی به ویژه تورنمنتی به اهمیت و بزرگی جام جهانی استرس‌زا است اما شک نداریم بازیکنان و کادر فنی به همه چیز آگاه هستند. البته باید آرامش خود را حفظ کنند. امیدوارم آنها وارد مسائل حاشیه‌ای که کمکی به تیم ملی نمی‌کند، نشوند.

وی ادامه دارد:

اگر تمرکز اعضای تیم فقط روی مسائل فنی و سه دیدار مرحله گروهی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا باشد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. اینکه تیم ملی اولین بازی‌اش را مقابل انگلیس انجام می‌دهد از نظر من اتفاق خوبی است. فکر نمی‌کنم بازیکنان ما تحت تأثیر جام جهانی قرار بگیرند هرچند اگر بدون تمرکز باشیم، حتی در مقابل مالدیو هم کارمان سخت خواهد شد. کادر فنی و بازیکنان باید تمامی مسائل را رعایت کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تأثیر دو دیدار تدارکاتی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه و تونس روی آماده‌سازی تیم ملی عنوان کرد:

همانگونه که دیدار با اروگوئه و سنگال خیلی به ما کمک کرد، قطعاً دو دیدار آتی نیز کمک خواهد کرد. این موضوع تشخیص سرمربی است. اما باید نفراتی که قرار است در جام جهانی بازی کنند از همین حالا ارزیابی شوند. تغییرات زیاد در شرایط فعلی به تیم ملی کمک نخواهد کرد زیرا زمان کمی پیش‌رو داریم و دو دیدار دوستانه برابر نیکاراگوئه و تونس  محک خوبی برای ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *