بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم عجیب کونته بالاخره شکسته خواهد شد؟

آنتونیو کونته به دنبال پایان ناکامی در لیگ قهرمانان با تاتنهام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۰
آنتونیو کونته به دنبال پایان ناکامی در لیگ قهرمانان با تاتنهام

آنتونیو کونته می تواند این فصل با تاتنهام بالاخره طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان را باطل کند. او تاکنون موفقیتی در این جام نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته می تواند این فصل با تاتنهام بالاخره طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان را باطل کند.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام که در لیگ برتر این فصل با آنتونیو کونته نتایج قابل قبولی گرفته، شب گذشته و در دیداری دشوار در خانه مارسی به برتری 1-2 دست یافته و موفق شد در گروهی دشوار و پرماجرا، بالاتر از فرانکفورت و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود.

آنتونیو کونته در طول حدود یک دهه مربیگری خود سه بار با یوونتوس و یک بار با اینتر و چلسی فاتح لیگ های داخلی معتبر شده و از این حیث نام خود را به عنوان یکی از بهترین سرمربیان فوتبال جهان معرفی کرده است. اما این مرد باتجربه و ایتالیایی به شکل عجیبی در لیگ قهرمانان ناکام بوده و حتی یک دوره موفق را نیز در این تورنمنت سپری نکرده است.

فقط یک بار یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته در سال 2013 به مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت رسید و آنها در این مرحله مغلوب بایرن مونیخ شده و با لیگ قهرمانان وداع کردند. در فصول دیگر، حذف در مرحله گروهی یا حداکثر یک هشتم، سهم تیم های تحت هدایت آنتونیو کونته بوده و او هنوز حتی یک بار تیمش را در مرحله نیمه نهایی هدایت نکرده است.

حالا و با توجه به صدرنشینی اسپرز در مرحله گروهی، احتمال دارد قرعه ای آسان نصیب آنها شود و بدین ترتیب شانس صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان کم نخواهد بود. آنتونیو کونته با تیم های نامدار و پرافتخاری مانند یوونتوس، چلسی و اینتر به هیچ افتخاری در لیگ قهرمانان نرسیده و شاید این اتفاق این بار و روی نیمکت اسپرز برای او رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *