بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه های جالب زلاتان به امباپه

زلاتان ابراهیموویچ : امباپه در پی اس جی بهترین است ولی برای پیشرفت باید به رئال می رفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰
زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ همچنان اعتقاد دارد که کیلیان امباپه در تمدید با پی اس جی و رد پیشنهاد رئال مادرید تصمیم اشتباهی گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زلاتان ابراهیموویچ همچنان اعتقاد دارد که کیلیان امباپه در تمدید با پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید تصمیم اشتباهی گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، کیلیان امباپه در واپسین روزهای فصل گذشته بالاخره تصمیم به تمدید با پی اس جی و رد پیشنهاد رئال گرفت. به نظر می رسید او بازیکن رئال خواهد شد ولی در نهایت انتخابش ادامه کار در باشگاه پاریسی بود. زلاتان ابراهیموویچ که خود اسطوره باشگاه پی اس جی است، سال گذشته در چند مصاحبه به امباپه توصیه کرده بود که برای بهترین شدن در دنیا باید از پی اس جی برود. او هنوز هم بر این عقیده است.

زلاتان به خبرنگاران گفت:

امباپه را از نزدیک نمی شناسم ولی او فوتبالیست فوق العاده‌ای است. او باید بداند وقتی انضباط‌تان را از دست می دهید، هویت‌تان را نیز از دست خواهید داد. بی دلیلی نیست که زیدان اسطوره فوتبال شده است. امباپه می خواهد روزی مثل زیدان بهترین شود؟ او باید هر چه زودتر قدم هایی جدی تر در فوتبالش بردارد و این در پی اس جی غیرممکن است. تمدید با پی اس جی برای امباپه خوب نبود ولی برای باشگاه بهترین اتفاق ممکن بود.

زلاتان ادامه داد:

امباپه در پی اس جی بهترین بازیکن است و رهبر پروژه باشگاه محسوب می شود ولی او برای پیشرفت و بهترین شدن باید به رئال می رفت. امباپه شاید در پی اس جی اختیارات زیادی داشته باشد ولی نام او هرگز از باشگاه بزرگتر نیست. وقتی یک بازیکن در سن پایین شروع به درخشش می کند، اغلب والدین او تبدیل به نماینده‌هایش خواهند شد و اینگونه او هویت خودش را از دست می دهد. امباپه مثل دیگر بازیکنان نسل جدید، در اختیار خانواده اش است و آنها روی تصمیمات بزرگ او تاثیر می گذارند. به جای او با رسانه ها حرف می زنند و حاشیه درست می کنند. این اصلا درست نیست. والدین بازیکن باید سکوت کنند و اجازه دهند او تمرکزش روی فوتبال باشد و تصمیماتی درست برای آینده‌اش بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *