بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پیولی به حضور میلان در سید دوم مرحله حذفی لیگ قهرمانان

استفانو پیولی : نام حریف مرحله بعد مهم نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵
استفانو پیولی

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان، تاکید کرد که تمرکز این تیم از این به بعد روی مسابقات سری آ خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان، تاکید کرد که تمرکز این تیم از این به بعد روی مسابقات سری آ خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، روسونری با کسب یک امتیاز برابر سالزبورگ نیز جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی قطعی می کرد، اما آنها تیم اتریشی‌ را 4-0 در سن سیرو شکست دادند تا با اطمینان کامل راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا این فصل شوند. استفانو پیولی، سرمربی میلان، مدعی شد نام حریف این تیم در مرحله بعد برای آنها فرقی نمی کند.

استفانو پیولی گفت:

مهم نیست در مرحله بعد با چه تیمی ملاقات کنیم، زیرا در هر صورت دیداری دشوار پیش روی میلان خواهد بود و ما انگیزه فراوانی داریم. ما قهرمان ایتالیا هستیم و باید فوتبال خود را ارائه داده و تا جایی که ممکن است تلاش کنیم.

نیازی به ترس از چیزی نداریم، اکنون باید در سری آ به مسیر خود بازگردیم و تا جایی که می توانیم به ناپولی نزدیک شویم، زیرا این تیم نیز مسیر بسیار خوبی را طی می کند. ما باید در لیگ قهرمانان جاه‌طلب باشیم و از هیچ چیز نترسیم. در مرحله بعد در مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، یک میلان باانگیزه در میدان حضور خواهد یافت.

سالزبورگ بسیار فشرده دفاع می کرد و ما از ابتدای بازی قصد داشتیم موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کنیم. بعد از گل دوم توانستیم بازی را بیشتر کنترل کرده و بر جریان مسابقه مسلط باشیم. یک بازی بسیار خوب در لیگ قهرمانان اروپا ارائه دادیم، هجومی بودیم و سرعت بالایی داشتیم، بنابراین من از عملکرد تیم واقعا راضی هستم.

ما جریان بازی را به به شکلی پیش بردیم که عرض بیشتری نسبت به سالزبورگ به بازی داده و رافائل لیائو را به اولیویه ژیرو نزدیک‌تر کنیم. پاس‌های عرضی شرایطی مهیا کرد که می‌توانست به ما برتری بدهد و ما بیشتر از بازی قبل مقابل سالزبورگ، از این ارسال‌ها استفاده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *