بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت شدید آلگری پس از حذف تلخ یووه از لیگ قهرمانان

مکس آلگری : باید خشمگین باشیم و بلافاصله تلاش خود را آغاز کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
مکس آلگری

مکس آلگری سرمربی یوونتوس، مدعی شد تیمش بابت نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا باید عصبانی باشد و همینطور هم هست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس آلگری سرمربی یوونتوس، مدعی شد تیمش بابت نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا باید عصبانی باشد.

به گزارش پارس فوتبال، مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان به بدترین شکل ممکن برای یوونتوس به اتمام رسید و آنها در آخرین دیدار نیز برابر پاری سن ژرمن 1-2 شکست خوردند تا کارنامه وحشتناک پنج شکست در شش بازی را ثبت کنند. یوونتوس هفته بعد و در لیگ ایتالیا به مصاف اینتر خواهد رفت و مکس آلگری تاکید کرد تیمش باید برابر بهترین تیم ایتالیا صف‌آرایی کند.

مکس آلگری گفت:

نمایش خوبی ارائه دادیم و بابت نتیجه متاسفم. حالا ما در لیگ اروپا هستیم و از فردا با تمرکز روی سری آ باید فصل جدیدی را آغاز کنیم. باید خشمگین باشیم و بلافاصله تلاش خود را آغاز کنیم. از طرفی باید از صعود به لیگ اروپا خوشحال باشیم، اما از سوی دیگر باید عصبانی باشیم و نمی‌توانیم اجازه دهیم حذف از لیگ قهرمانان به راحتی برای تیم هضم شود. ما با مشکلات مختلفی از جمله مصدومیت های فراوان بازیکنان خود روبرو بودیم. یکشنبه شب بازی سختی مقابل تیمی که به نظر من بهترین تیم ایتالیاست، خواهیم داشت و امیدوارم گلیسون برمر، دوشان ولاهوویچ و آنخل دی ماریا در آن دیدار به میدان بروند.

وقتی با قبول شکست از زمین خارج می شوی، باید عصبانی باشی. ما در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا در پنج مسابقه از شش بازی شکست خوردیم و در این شرایط فقط باید عصبانی باشیم. حالا سه بازی تا پیش از جام جهانی در پیش داریم. برابر اینتر یک بازی پیچیده مقابل یک تیم فیزیکی پیش روی ماست و ما باید انرژی خود را بازیابی کرده و نمایشی درخشان ارائه دهیم. حالا قهرمانی در لیگ اروپا یک هدف برای ما است و می خواهیم به این هدف دست یابیم.

حضور فدریکو کیه‌زا در لیست یوونتوس؟ او آرام و متمرکز به نظر می‌رسید. کیه‌زا انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب دارد و ما باید او را به تدریج، قبل از تعطیلات جام جهانی به زمین برگردانیم تا این بازیکن در ماه ژانویه در بهترین فرم خود باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *