بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاقیت مهاجم لایپزیش ؛ بادکنک‌بازی در ورشو + عکس

شادی پس از گل جالب کریستوفر انکونکو در دیدار لایپزیش و شاختار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۴۴
شادی پس از گل جالب کریستوفر انکونکو در دیدار لایپزیش و شاختار

کریستوفر انکونکو مهاجم لایپزیش بعد از آنکه گل اول تیمش را در دیدار مقابل شاختار به ثمر رساند شادی بعد از گل خلاقانه‌ای به نمایش گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی لایپزیش، بعد از آنکه گل اول تیمش را در دیدار مقابل شاختار دونتسک به ثمر رساند شادی بعد از گل خلاقانه‌ای به نمایش گذاشت.

به گزارش پارس فوتبال، لایپزیش و شاختار دونتسک امشب از دقایقی پیش در هفته ششم گروه F لیگ قهرمانان اروپا در ورشو به مصاف هم رفته‌اند.

لایپزیش پیش از شروع این بازی 9 امتیازی و شاختار 6 امتیازی بود. تیم اوکراینی امیدوار بود که با پیروزی در این بازی بتواند به عنوان تیم دوم گروه بعد از رئال مادرید صدرنشین به مراحل حذفی صعود کند. دیداری که به دلیل جنگ اوکراین در پایتخت لهستان برگزار می‌شد.

شادی پس از گل جالب کریستوفر انکونکو در دیدار لایپزیش و شاختار

اما در شروع مسابقه لایپزیش خیلی زود به گل رسید و کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی این تیم، در دقیقه 10 دروازه شاختار را باز کرد. سوداکوف تحت فشار اشلاگر توپ را از دست داد تا تیمو ورنر صاحب توپ بشود. او به سمت محوطه جریمه شاختار پیشروی کرد و ضربه او برگشت داده شد اما توپ برگشتی به انکونکو رسید تا او دروازه را باز کند.

مهاجم فرانسوی لایپزیش اما از قبل برای گلزنی در این مسابقه آماده شده بود. او درحالیکه به سمت هواداران آلمانی حاضر در استادیوم می‌رفت بادکنکی از جیبش بیرون آورد و در حال شادی کردن آن را باد کرد تا تصاویر جالبی در استادیوم ورشو خلق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *