بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره منچستریونایتد برای رشفورد

پاتریس اورا : رشفورد یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
پاتریس اورا و مارکوس رشفورد

پاتریس اورا مدافع سابق منچستریونایتد، به تمجید از کیفیت مارکوس رشفورد پرداخته است. این بازیکن اخیرا در تیمش 100 گله شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاتریس اورا مدافع سابق منچستریونایتد، به تمجید از کیفیت مارکوس رشفورد پرداخته است.

به گزارش پارس فوتبال، این هفته مارکوس رشفورد، ستاره جوان و انگلیسی منچستریونایتد، روزی خاطره انگیز را در لیگ برتر رقم زده و صدمین گل خود را برای شیاطین سرخ مقابل وستهام به ثمر رساند. مارکوس رشفورد تازه تنها 25 سال سن دارد و برخی معتقدند او با ادامه این روند، می تواند رکورد وین رونی را شکسته و بهترین گلزن تاریخ یونایتد لقب گیرد. پاتریس اورا به شدت به این مهاجم انگلیسی اعتقاد داشته و مدعی شد باید به مارکوس رشفورد زمان لازم را بدهند.

اورا گفت:

من تعجب نمی کنم که مارکوس رشفورد تا امروز 100 گل برای باشگاه منچستریونایتد به ثمر رسانده است. او قطعا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد، اما باید به او زمان لازم را بدهید. من می دانم که احساس ناامیدی زیادی گاهی برای رشفورد پیش می آید، زیرا ما می دانیم که این بازیکن چه توانایی هایی دارد.

وقتی به روزهایی فکر می کنیم که این بازیکن کارش را در منچستریونایتد زیر نظر لوئیس فن خال شروع کرد، می توانستم شور و شوق این بازیکن برای پیشرفت و نحوه جشن گرفتن او با دوستانش بعد از گلزمی را ببینید. در ادامه شرایط به شکلی پیش رفت که ما تصور می کردیم رشفورد از تمرکز لازم برخوردار نبوده و برآشفته است. همچنین به محض اینکه تو یک کار اشتباه انجام داده و اینگونه بی تمرکز به نظر برسی، مردم تو را به مرز نابودی کشانده و می گویند بازیکن بی کیفیتی هستی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *