بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال ۱ – ۰ نساجی ؛ ساپینتو فاتح سوپرجام ؛ اولین هدیه پرتغالی برای آبی ها + خلاصه بازی

استقلال ۱ - ۰ نساجی ؛ سوپرجام فوتبال ایران ؛ ورزشگاه شهید باهنر کرمان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰


دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران عصر امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار کننده دیدار سوپرجام فوتبال ایران بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران عصر امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار کننده دیدار سوپرجام فوتبال ایران بودند.

تیم استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و تیم نساجی مازندران به عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته به این مسابقه راه پیدا کرده بودند.

بازی سوپر جام فوتبال کشور، فصل 1400 – 1401
چهار‌شنبه: 11/08/1401 ؛ ساعت: 16:00
ورزشگاه: شهید باهنر کرمان / بدون تماشاگر
گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: محمدرضا منصوری – عسگر محمدی ؛ داور چهارم: مرتضی منصوریان / ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری (53- متین کریم زاده)، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

لحظات حساس:
دقیقه 5: مهدی قایدی پشت به دروازه بود و ضربه اش را روانه دروازه نساجی کرد که توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 7: ارسال خوب جعفر سلمانی به روی دروازه، با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 14: حرکت دیدنی ارسلان مطهری از راست و ورود او به درون محوطه جریمه، با یک پاس خوب برای قایدی همراه شد که شوت وینگر بوشهری آبی ها نزدیک نقطه پنالتی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی دور کرد.
دقیقه 23: حرکت رضاوند از سمت چپ و ارسال او با ضربه سر محبی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 26: ارسال کرنر مهدی پور با عبور از بازیکنان 2 تیم، در تیر دوم به قایدی رسید و او با یک حرکت در عرض، ضربه اش را به گوشه دروازه نساجی زد که حقیقی با واکنشی فوق العاده، توپ را راهی کرنر کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
دقیقه 36: استقلال باز هم روی یک از حملات خود صاحب موقعیت شد اما شوت محکم و روی پای جعفر سلمانی با بیشترین اختلاف ممکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: حرکت تماشایی مهرداد عبدی و جا گذاشتن 2 بازیکن استقلال، کریم اسلامی را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او در مصاف تک به تک با سیدحسین حسینی را کاپیتان آبی ها با پا و به شکلی تماشایی دور کرد تا اولین فرصت نساجی برای آنها به گل تبدیل نشود.
دقیقه 44: باز هم حقیقی مانع از گلزنی قایدی شد. بازیکن بوشهری آبی ها از سمت چپ با حرکت پا به توپ و در عرض، ضربه اش را به سمت دروازه زد که سنگربان نساجی در ادامه روز درخشان خود، این توپ را نیز مهار کرد.

استقلال یک – نساجی صفر (دقیقه 52: ارسلان مطهری): روی کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه، ارسلان مطهری با یک چرخش سر تماشایی و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 58: در یک رفت و برگشت و رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان دو تیم، مهدی قایدی پشت محوطه صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، دروازه نساجی را تهدید کرد که ضربه دیدنی باشوی کوچک به تیرک دروازه برخورد کرد و با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

دقیقه 72: استقلال پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد. شوت محکم محبی را حقیقی نتوانست مهار کند و در برگشت، توپ در شرایط کاملا ایده آلی برابر ارسلان مطهری قرار گرفت ولی شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز حقیقی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 79: پاس استثنایی مهدی قایدی پشت مدافعین به محمد محبی رسید که این بازیکن در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت اما ضربه او را گلر نساجی با واکنشی فوق العاده راهی کرنر کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *