بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکوردشکنی منفی تیم اسکاتلندی ؛ کاش به لیگ قهرمانان نمی آمدید

گلاسکو رنجرز ضعیف ترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان با 0 امتیاز و تفاضل 20-

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹
گلاسکو رنجرز ضعیف ترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان با 0 امتیاز و تفاضل 20-

گلاسکو رنجرز شب گذشته در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گلاسکو رنجرز با قبول شکست در بازی برابر آژاکس به بدترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

به گزارش پارس فوتبال، گلاسکو رنجرز شب گذشته در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد.

این شکست به این معنا بود که تیم جیووانی فن برونخورست در قعر جدول گروه‌ جای گرفت، هیچ امتیازی در مرحله گروهی کسب نکرد و تفاضل گل 20- را نیز با زدن تنها یک گل در شش بازی به خود اختصاص دادند.

رنجرز پیش از این در بازی رفت برابر آژاکس و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول و ناپولی شکست خورده بود و به این ترتیب رکورد بدترین باشگاه تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به خودش اختصاص داد.

پیش از این رکورد بدترین نتیجه کسب شده در تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار دینامو زاگرب بود که در فصل 12-2011 در گروهی که رئال مادرید، لیون و آژاکس در آن حضور داشتند در قعر جدول قرار گرفت اما تفاضل گل این تیم در آن فصل 19- بود.

ویکتوریا پلژن نیز این فصل در قعر جدول گروه قرار گرفت و تمامی دیدارهایش برابر بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر را با شکست پشت سر گذاشت اما آنها با رکورد دینامو زاگرب برابر شدند و تفاضل گل منفی 19 را به ثبت رساندند تا رنجرز به تنهایی این عنوان را به خودش اختصاص دهد.

جدایی استیون جرارد از این تیم باعث شد که آنها به شکل قابل توجهی افت کنند و این موضوع به خوبی در لیگ اسکاتلند و البته لیگ قهرمانان مشهود است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *