بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت خوب حامد لک به لیگ برتر

حامد لک با توپ پُر برگشت

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۳

حامد لک ، دروازه‌بان مس رفسنجان پس از یک هفته غیبت دوباره مقابل سپاهان به میدان رفت و دروازه خود را بسته نگه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید حامد لک را بتوان بدشانس‌ترین دروازه‌بان لیگ ۲۲ نامید؛ گلری که علی‌رغم دریافت فقط دو گل در جریان ۱۰ مسابقه این فصل در حال حاضر صدرنشین جدول کلین‌شیت‌های لیگ نیست و دو اتفاق موجب شده تا او این جایگاه را در اختیار نداشته باشد و در رده دوم بایستد.

حامد لک که در دیدار هفته نُهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی ارائه کرده و تنها از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده بود، بخاطر دریافت کارت زرد برابر تیم سابق خود، جدال نه چندان دشوار با نفت مسجدسلیمان را از دست داد ولی در دیدار با سپاهان دوباره به دروازه مسی‌ها بازگشت و با یک عملکرد مطمئن دیگر، خیال محمد ربیعی را راحت کرد.

لک که همواره نمایش خوبی در تقابل‌های خود با سپاهان داشته و همراه با پرسپولیس نیز برابر طلایی‌پوشان اصفهان کلین‌شیت کرده بود، در هفته یازدهم هم دروازه مس رفسنجان را مقابل شاگردان ژوزه مورایس بسته نگه داشت و اجازه نداد سپاهان به روند بردهای خود ادامه بدهد و به رده دوم برسد.

دروازه‌بان مس رفسنجان در حالی با دو کلین‌شیت کمتر صدرنشین جدول کلین‌شیت‌های لیگ برتر نیست که در دو مسابقه این فصل(نساجی و پرسپولیس) از روی نقطه پنالتی گل خورده و یک مسابقه را هم به دلیل محرومیت از دست داده تا این شرایط و بدشانسی در سه بازی موجب شود نتواند در صدر جدول گلرها باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *