بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب استقلال مقابل نساجی لو رفت

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی سوپرجام

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳
استقلال

انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب ابتدایی دیدار برابر هوادار روانه میدان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره زمان برگزاری آخرین جام باقی مانده از فصل گذشته فرا رسید. استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر باید به مصاف نساجی برود که توانست جام حذفی را بالای سر ببرد. قائمشهری‌ها فصل قبل و در مرحله یک چهارم نهایی از سد استقلال گذشتند و حالا آبی‌پوشان به دنبال جبران آن شکست هستند.

برای دیدار امروز، انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب دیدار برابر هوادار روانه میدان کند و تغییری را در جمع نفرات اصلی شاهد نباشیم.

* در آخرین تمرین تیم پیش از عزیمت به کرمان، سیدحسین حسینی دچار آسیب دیدگی شد که این مسئله نگرانی هایی را به همراه داشت. با این حال، مصدومیت کاپیتان استقلال جدی نیست و او امروز می تواند از ابتدا در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان برود.

* زوج خط دفاعی استقلال در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و تغییری در این پست رخ نخواهد داد. رافائل سیلوا و عارف غلامی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و امروز کار را از ابتدا آغاز می‌کنند. آنها باید مهاجمان زهردار نساجی را مهار کنند.

* کوین یامگا با تغییر پست خود در فصل جدید کنار آمده و به عنوان یک مدافع راست در ترکیب آبی‌پوشان به میدان می رود. در سمت چپ نیز همچنان ساپینتو به سبک بازی جعفر سلمانی اعتقاد دارد و از این بازیکن در آن پست استفاده می کند.

* روزبه چشمی که روند بی‌نقص و بدون افت خود از فصل گذشته را ادامه می دهد، امروز انگیزه های بی‌پایانی برای درخشش و جلب نظر کی روش دارد. دیدار سوپرجام، آخرین فرصت برای درخشش او و سایر استقلالی‌های مدعی حضور در تیم ملی است. زوج او در بازی امروز مهدی مهدی‌پور خواهد بود. او پس از نیمکت‌نشینی در بازی با هوادار، به جمع نفرات اصلی باز خواهد گشت. همچون دیدارهای قبل، آرش رضاوند یک خط جلوتر از این 2 نفر و به عنوان هافبک تهاجمی انجام وظیفه می کند.

* وینگرهای بوشهری استقلال که بخش اعظمی از بار تهاجمی تیم را به دوش می کشند، امروز نیز وظایف خود را بر عهده خواهند داشت. محمد محبی، این روزها آماده‌ترین بازیکن تیم محسوب می شود و در پی گلزنی در دیدار با نساجی است. مهدی قایدی نیز علی رغم عدم تأثیرگذاری در گل های اخیر استقلال، اما در خط حمله پرتلاش ظاهر می شود و می تواند خط دفاعی حریف را آزار دهد.

* ارسلان مطهری در بازی با هوادار عملکرد بسیار خوبی داشت. او پاس تنها گل بازی را داد، یک پاس کلیدی فوق‌العاده را برای قایدی مهیا کرد و خودش نیز یک بخت خوب گلزنی را به دست آورد. مصدومیت پیمان بابایی باعث شده تا گیتاریست استقلالی ها، امروز نیز از ابتدا به میدان برود و با گلزنی، دل هواداران را به دست بیاورد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – ارسلان مطهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *