بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طارمی بالاتر از مسی و در تعقیب امباپه و صلاح

مهدی طارمی با 5 گل در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۳
مهدی طارمی با 5 گل در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

مهدی طارمی با گلزنی مقابل اتلتیکومادرید در شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شمار گل های خود را در این فصل به عدد 5 رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

به گزارش پارس فوتبال، مهدی طارمی با گلزنی مقابل اتلتیکومادرید در شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شمار گل های خود را در این فصل به عدد 5 رساند تا پشت سر دو فوق‌ستاره، در رده دوم برترین گلزنان قرار بگیرد.

محمد صلاح که او هم شب گذشته یک گل مقابل ناپولی به ثمر رساند، در کنار امباپه با شش گل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. طارمی، لواندوفسکی و هالند هر کدام با 5 گل، رتبه دوم را شریک هستند و مسی با 4 گل سوم است.

با توجه به اینکه سیتی و پاریس امشب بازی های شب پایانی خود را برگزار خواهند کرد، این احتمال وجود دارد که تعداد گل های امباپه، هالند و مسی افزایش پیدا کند و به این ترتیب شاید طارمی در جدول گلزنان همراه با صلاح، سقوط را تجربه کند.

نکته قابل توجه در مورد گلزنی های طارمی در این فصل از چمپیونز لیگ این است که او در دور رفت هیچ گلی به ثمر نرساند اما طی سه بازی دور برگشت توانست پنج بار دروازه حریفان را باز کند. او اینک با راهیابی پورتو به دور حذفی، این شانس را دارد تا شمار گل‌های خود را بیشتر کرده و رقابت با سوپراستارهای فوتبال دنیا را در زمینه گلزنی همچنان ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *