بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره قید جدایی از رئال مادرید را زد

آسنسیو می خواهد در رئال مادرید بماند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵
آسنسیو می خواهد در رئال مادرید بماند

بر خلاف چند ماه قبل، مارکو آسنسیو آماده امضای قرارداد جدید و ماندن در رئال مادرید است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط در یکی دو سال اخیر چندان باب میل مارکو آسنسیو پیش نرفته و به نظر می رسد این ستاره اسپانیایی مصمم است در تابستان سال آینده و به صورت آزاد برنابئو را ترک کند. اخبار حاکی از آن بود که مدیران باشگاه رئال مادرید حاضر به برآورده کردن خواسته های این بازیکن 26 ساله نبودند و نیمکت نشینی های مکرر، او را مجاب به جدایی کرده بود.

اما حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد که طرفین به فکر از سرگیری دوباره مذاکرات هستند و ممکن است مارکو آسنسیو در رئال مادرید باقی بماند. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه باشگاه عامل اصلی این تغییر مواضع و او که یکی از بزرگترین حامیان آسنسیو در رئال مادرید لقب گرفته، خواهان ماندن این بازیکن در تیمش شده است.

مذاکرات بین مدیران رئال مادرید این بازیکن احتمالا پس از حضور آسنسیو در ترکیب اسپانیا در جام جهانی در ماه نوامبر ادامه خواهد یافت و او پیشنهاد رئال مادرید را قبل از هر باشگاه دیگری در اولویت قرار خواهد داد. به نظر می رسد مدیران و کادر فنی رئال مادرید تحت تاثیر تلاش و مبارزه مارکو آسنسیو برای حضور در ترکیب ثابت قرار گرفته و نمی خواهند این بازیکن حالا تجربه در این باشگاه را از دست بدهد. مارکو آسنسیو در هفته های اخیر موفق شده خودش را به ترکیب ثابت رئال مادرید برساند و عملکرد این بازیکن نسبت به ماه های قبل به وضوح بهتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *