بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سپاهان زیر ذره بین کی روش + سند

آخرین تست‌ های امید نورافکن قبل از جام جهانی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶

مدافع چپ سپاهان در تمرین امروز تیم ملی در دو پُست به کار گرفته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غربالگری کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی ایران قبل از جام جهانی همچنان ادامه دارد و ملی‌پوشان مشغول تست شدن در پست‌های تخصصی خود و مناطق مورد نظر کارلوس کی‌روش هستند که امید نورافکن هم امروز همین شرایط را در محل اردوی تیم ملی تجربه کرد.

نورافکن که امسال میلاد زکی‌پور را به‌عنوان یک رقیب جدی برای رسیدن به ترکیب سپاهان داشته و حتی در ۵-۴ مسابقه این فصل نیمکت‌نشینی را تجربه کرده، در هفته‌های اخیر دوباره فرصت بازی برای طلایی‌پوشان را به دست آورده و حالا هم امیدوار است در تیم ملی نیز شرایط بهتری را تجربه کند.

این بازیکن که در زمان دراگان اسکوچیچ یکی از مهره‌های اصلی او بود و در پست دفاع چپ بازی می‌کرد، اکنون شرایط سختی برای رقابت در تیم ملی دارد و علاوه بر احسان حاج‌صفیِ کاپیتان و میلاد محمدی، وحید امیری را نیز به‌عنوان رقیب برای رسیدن به ترکیب و حتی حضور در فهرست نهایی دارد.

امید نورافکن در مسابقه درون تیمی امروز تیم ملی مقابل امیدهای ایران، ابتدا در پست دفاع چپ بازی کرد ولی در نیمه دوم به دفاع میانی رفت تا وحید امیری به‌عنوان مدافع کناری بازی کند که همین مسئله نشان داد کی‌روش هنوز در حال آزمون و خطا برای انتخاب بازیکنان مدنظرش برای جام جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *