بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خدیرای جدید در جام جهانی ؛ صدرنشینی بوندسلیگا کار خودش را کرد

دعوت از رانی خدیرا به تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۷
رانی خدیرا

رانی خدیرا هافبک یونیون برلین، و برادر سامی خدیرا، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید از سوی هانسی فلیک به تیم ملی این کشور دعوت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رانی خدیرا هافبک یونیون برلین، و برادر سامی خدیرا، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید از سوی هانسی فلیک به تیم ملی آلمان دعوت شده است.

به گزارش پارس فوتبال، درحالیکه فهرست اولیه هانسی فلیک برای تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 هنوز رسما اعلام نشده است ولی چند فوتبالیست آلمانی در گفتگوها با رسانه‌ها از دعوت شدن خود به تیم ملی خبر دادند که بین آنها یک نام توجه زیادی برانگیخته است: رانی خدیرا.

رانی، برادر کوچکتر سامی خدیرا است. ستاره سابق فوتبال آلمان که سابقه به تن کردن پیراهن رئال مادرید و یوونتوس را دارد و در سه جام جهانی برای مانشافت بازی کرده است. او در سال 2014 با پیراهن تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شد و در جامهای جهانی 2010 و 2018 هم حضور داشت.

اما با پایان دوران فوتبالی سامی رابطه خانواده خدیرا با فوتبال ملی آلمان به پایان نرسیده است و رانی، برادر کوچکتر سامی، می‌گوید از تیم ملی با او تماس گرفته و اعلام کرده‌اند نامش در فهرست پنجاه و پنج نفره مانشافت قرار دارد.

رانی خدیرا این روزها به عنوان هافبک در یونیون برلین بازی می‌کند. تیمی که شگفتی‌ساز این فصل بوندس‌لیگا بوده و چند هفته است جلوتر از بایرن مونیخ صدر جدول را در اختیار دارد.

این روزها خیلی‌ها یونیون برلین را با لسترسیتی مقایسه می‌کنند. تیمی که در فصل 16-2015 لیگ برتر درحالیکه در ابتدای فصل هیچکس گمان نمی‌کرد موفق شد جلوتر از قدرتهای بزرگ فوتبال انگلیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. حالا بعد از هفت هفته صدرنشینی مداوم یونیون برلین در بوندس‌لیگا انتظار می‌رود سرنوشتی مشابه لستر در آن فصل برای برلینی‌ها در آلمان تکرار شود.

رانی خدیرا به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب یونیون یکی از درخشان‌ترین بازیکنان این تیم بوده است و در آلمان نقش او را در موفقیت یونیون با نقشی که انگولو کانته در آن فصل برای لستر بازی می‌کرد مقایسه می‌کنند.

رانی خدیرا در سال 2019 از آگزبورگ به یونیون برلین منتقل شده و این روزها به عنوان یکی از سه بازیکن اصلی این تیم شناخته می‌شود. درخشش خدیرای جوان باعث شده در روزهای اخیر شایعاتی درباره تمایل بارسلونا برای جذب او مطرح شود. با اینکه حضور نام رامی خدیرا در فهرست 55نفره مانشافت به معنای بازی کردن قطعی او در جام جهانی قطر نیست اما همین دعوت شدن به تیم هانسی فلیک می‌تواند شانس او را برای حضور در باشگاه‌های بزرگتر افزایش دهد. باید دید آیا رانی هم می‌تواند مثل برادر بزرگترش به یکی از ستاره‌های مهم فوتبال آلمان تبدیل شود و در باشگاهی مثل بارسا بازی کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *