بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رجزخوانی ستاره پیشین آرسنال برای تاتنهام در آستانه دیدار سرنوشت ساز

الکسیس سانچز : در مارسی تمام بازیکنان انگیزه زیادی برای دیدارِ امشب دارند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۴۵
الکسیس سانچز

الکسیس سانچز از لذت شیرینِ برد در مقابل تاتنهام صحبت کرده و امشب با پیراهن مارسی این فرصت را خواهد داشت تا این تیم را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکسیس سانچز از لذت شیرینِ برد در مقابل تاتنهام صحبت کرده و امشب با پیراهن مارسی این فرصت را خواهد داشت تا سفیدهای شمال لندن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.

به گزارش پارس فوتبال، سانچز بین سالهای 2014 تا 2018 عضوی محبوب از تیم آرسنال بود و موفق شده بود در 166 بازی ایی که برای توپچی ها به میدان رفته 80 گل به ثمر برساند.

او تا روز آخرش در آرسنال، محبوبیت خود را بین طرفداران این تیم حفظ کرده بود اما با انتقالی جنجالی در وسط فصل به شیاطین سرخ، کام هواداران آرسنال را تلخ کرد.

در آن زمان آرسن ونگر تصمیم گرفت که وینگر شیلیایی خود را با هنریک میخیتاریان معاوضه کند و در پی این انتقال هم 30 میلیون از سران منچستر یونایتد پول بگیرد.

نهایتا این اتفاق در ژانویه 2018 رخ داد و پس از عملکرد ضعیفِ سانچز در یونایتد، گذشت زمان به همه نشان داد که ونگر تصمیم درست و عاقلانه ایی در این مورد گرفت.

در حال حاضر سانچز در مارسی توپ می زند و حالا در بازی فردا شب در استادیوم اورنج ولودروم میزبان تاتنهام خواهد بود.

او این فرصت را خواهد داشت تا با برد تیمِ آقای کونته، رقیب مورد علاقه خود را از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و در همین بابت صحبت هایی انجام داده است:

من از زمانی که در آرسنال شروع به بازی کردم، علاقه زیادی به آنها داشتم و خاطرات فوق العاده ایی با همه اعضای باشگاه به خصوص هواداران دارم.
شکست دادن تاتنهام در هر بازی، تجربه خاصی بود و همیشه پس از آن جشن می گرفتیم و من تمام آن اتفاقات را در قلبم نگه خواهم داشت.
در مارسی تمام بازیکنان انگیزه زیادی برای دیدارِ امشب دارند و ما قصد داریم که در آن پیروز شویم. این بازی مقابل هوادارانمان است و قطعا جو میزبانی هم به پیشرویِ ما کمک خواهد کرد.

الکسیس سانچز پس از گذراندن دورانی ناموفق در منچستر یونایتد، به اینتر پیوست و تحت نظارت دون آنتونیو موفق به کسب اسکودتو شد اما در دیدار فردا شب، مربی ایتالیایی به علت اخراج در بازی گذشته، حضور ندارد اما سانچز دوران خوبش زیر نظر این مربی را فراموش نکرده و در اظهار نظری گفته :

ما تجربه خوبی با هم داشتیم، اما او مربی بسیار سخت گیرانه ای است و اگر 100 درصد توان خود را در زمین نگذارید، شما را به راحتی برای بازی بعدی کنار می گذارد.

در گروه D رقابت ها، تاتنهام با 8 امتیاز صدرنشین است و المپیک مارسی با 6 امتیاز قعر نشین است.

مارسی در صورت برد در این بازی 9 امتیازی می شود و بالاتر از تاتنهام در جدول قرار خواهد گرفت. دو تیم دیگرِ این گروه که 7 امتیاز دارند اسپورتینگ و فرانکفورت هستند و بازی تعیین کننده ای را جهت صعود از این گروه با هم برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *