بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنگ دروازه بانی در تیم ملی ؛ کدام عقاب ها راهی قطر می شوند؟

احتمال حضور 4 دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
احتمال حضور 4 دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی

به رغم اینکه مجله ورد ساکر لیست تیم ملی در جام جهانی 2022 را با ۳ دروازه‌بان اعلام کرد ولی تیم ملی با ۴ گلر به قطر می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به رغم اینکه مجله ورد ساکر لیست ایران در جام جهانی 2022 را با ۳ دروازه‌بان اعلام کرد ولی تیم ملی با ۴ گلر به قطر می رود.

در حالی که کمتر از ۳ هفته دیگر تا آغاز جام جهانی 2022 باقی مانده است مجله ورلد ساکر لیست نهایی ایران را منتشر کرد. در این لیست تیم ملی ۳ دروازه‌بان به نام‌های علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و حسین حسینی وجود دارند، ولی بر خلاف لیست مجله معتبر ورد ساکر به نظر می رسد که کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی در نظر دارد ۴ دروازه‌بان را در لیست نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دهد.

به همین منظور از بین پیام نیازمند و محمدرضا اخباری یکی شانس حضور در جام جهانی قطر را پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه پیام نیازمند سابقه ملی پوش شدن را بیشتر از اخباری دارد و ضمن اینکه اخباری در بازی تراکتور برابر سپاهان مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، شانس سنگربان سپاهان بیشتر است.

نا گفته نماند با حضور ۴ دروازه‌بان در لیست کی‌روش، حسینی کاپیتان استقلال به عنوان یکی از ۳ گلر اصلی تیم ملی تضمین شده است و کاپیتان آبی پوشان اولین دوره جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *