بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اضافه شدن احتمالی یک لژیونر به فهرست بعدی تیم ملی

امیرحسین حسین زاده بازیکن احتمالی جدید تیم ملی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۵
امیرحسین حسین زاده بازیکن احتمالی جدید تیم ملی

احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد. امیرحسین حسین زاده اخیرا به ستاره شارلروا تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد. امیرحسین حسین زاده اخیرا به ستاره شارلروا تبدیل شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی هم اکنون با بازیکنان داخلی و یازده بازیکن رده سنی امید تمرینات خود را در تهران و در کمپ تیم های ملی دنبال می کند. با فرا رسیدن فیفا دی لژیونرها هم به اردوی تیم ملی اضافه می شوند تا تیم ملی با برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های نیکاراگوئه و تونس مهیای حضور در جام جهانی شود. پیش از این دو بازی هم تیم ملی در مصاف دوستانه ای با بازیکنان داخلی با تیم ملی جوانان رویارو خواهد شد.

این اتفاق یک بار در برهه ای که امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان بود رخ داد و دو تیم در زمین استادیوم آزادی با هم بازی کردند که تیم ملی با 3 گل به برتری رسید.

گفته می شود احتمال حضور یک لژیونر جدید هم در اردوی تیم ملی وجود دارد و او کسی نیست جز امیرحسین حسین زاده که اینروزها یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم شارلروا بشمار می رود. او در بازی با آنتورپ که با برتری یک بر صفر به سود تیم شارلروا به پایان رسید، در ترکیب اصلی تیمش به میدان آمد و در دقایق پایانی بازی جای خود را به علی قلی زاده داد. با اینکه کارلوس کی روش اعلام کرده بیشتر از باتجربه ها در ترکیب تیم ملی در جام جهانی بهره خواهد برد، با دعوت از 11 بازیکن رده سنی تیم ملی امید نشان داده به دنبال جوان سازی در تیم ملی بعد از جام جهانی است و به نظر می رسد بازیکن فصل گذشته استقلال یکی از بهترین بازیکنان برای اجرایی کردن این هدف باشد. به خصوص که اینروزها نمایش او در تیم بلژیکی همانند دوران حضور در استقلال قابل قبول و حتی قابل تحسین است. بنابراین دعوت از امیر حسین حسین زاده در کنار علی قلی زاده از تیم شارلروا به اردوی بعدی تیم ملی اتفاق محتملی به نظر می رسد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *