بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تورینو 2-1 میلان ؛ رتبه دوم هم از دست رفت

شکست دور از انتظار میلان در خانه تورینو و از دست رفتن رتبه دوم جدول سری آ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۲۵
تورینو و میلان

میلان که نزدیک ترین تعقیب کننده ناپولی در صدر جدول بود، دیشب در تورین مغلوب تیم دوم این شهر شد و به رتبه سوم جدول سری آ سقوط کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو با نتیجه 2-1 شکست خورد.

به گزارش پارس فوتبال، مدافع عنوان قهرمانی که نزدیک ترین تعقیب کننده ناپولی در صدر جدول بود، دیشب در تورین مغلوب تیم دوم این شهر شد و به رتبه سوم جدول سری آ سقوط کرد.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 روی پاس براهیم دیاز، این رافائل لیائو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او به کنار دروازه تورینو برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد بار دیگر دیاز با یک سانتر خطرناک لیائو را صاحب موقعیت کرد ولی این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 35 تیم میزبان روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که کوفی جیدجی، مدافع ساحل عاجی تورینو، با ضربه سر ارسال والنتینو لازارو را تبدیل به گل کرد.

تورینو و میلان

میلانی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که دو دقیقه بعد گل دوم را دریافت کردند. ضربه دروازه بلند از وانیا میلینکوویچ-ساویچ پشت محوطه جریمه به نیکولا ولاشیچ رسید و او هم الکسی میرانچوک را صاحب موقعیت کرد. این هافبک روس هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و این نیمه با برتری 2-0 تورینو به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان با سه تعویض آغاز کرد اما جریان بازی چندان به سود این تیم تغییر نکرد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

تورینو و میلان

بازی با همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67 سرانجام میلان یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی پاس یلند ساندرو تونالی بود که مدافع و دروازه بان تورینو دچار اشتباه شدند و جونیور مسیاس از این فرصت استفاده کرد و اختلاف را به یک گل کاهش داد.

سه دقیقه ایوان یوریچ، سرمربی تورینو، از با دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد اما بازیکنان میزبان بدون راهنمایی سرمربی شان هم توانستند در دقایق پایانی انسجام شان را حفظ کنند و تلاش میلانی ها برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 2-1 تورینو به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *