بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نفس راحت هلند ؛ مصدومیت ستاره بایرن جدی نیست

بهبودی وضعیت مصدومیت ماتیس دی‌لیخت برای حضور در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
ماتیس دی‌لیخت

مصدومیت ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ، جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ، جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، حدود سه هفته تا شروع رقابت های جام جهانی 2022 در قطر باقی مانده و مصدومیت هر بازیکنی می تواند بدترین خبر ممکن برای او و تیم ملی کشورش در این مقطع حساس باشد. دیروز بایرن مونیخ با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 2-6 از سد ماینتس عبور کرده و نتایج درخشان خود در هفته های اخیر را استمرار بخشد.

اما در نیمه اول به نظر می رسید ماتیس دی‌لیخت، مدافع جوان این تیم دچار مصدومیت شده و او در بین نیمه جای خود را به بنجامین پاوارد داد. در ابتدا چهره این بازیکن موید احساس درد و ناراحتی بود، اما حالا نشریه بیلد مدعی شد مصدومیت دی‌لیخت جدی نیست و او به زودی قادر به همراهی تیمش خواهد بود.

ماتیس دی‌لیخت امروز جلسه ریکاوری را مانند دیگر هم تیمی هایش در داخل خانه انجام داده است. بعد از بازی دیروز و در جریان ارزیابی ابتدایی از وضعیت این ستاره جوان توسط کادر پزشکی بایرن مونیخ نیز هیچ گونه مصدومیت جدی در مورد ماتیس دی لیخت تشخیص داده نشد. اما به نظر می رسد یولیان ناگلزن قصد ندارد در مورد مدافع 22 ساله خود ریسک کند و اما به نظر می رسد این ستاره هلندی در دیدار تشریفاتی این هفته در لیگ قهرمانان مقابل اینتر استراحت خواهد کرد. حدود سه هفته دیگر تیم ملی هلند در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف سنگال می رود و به نظر دی‌لیخت مشکلی برای حضور در ترکیب لاله های نارنجی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *