بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری سرمربی پورتو درباره پشت پرده از دست رفتن پنالتی دوم مهدی طارمی مقابل گیمارش

سرجیو کونسیسائو : مهدی طارمی مطمئن نبود پنالتی را به کدام سمت بزند و آن را از دست داد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۱
سرجیو کونسیسائو : مهدی طارمی مطمئن نبود پنالتی را به کدام سمت بزند و آن را از دست داد

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در واکنش به نقشش در از دست رفتن پنالتی دوم مهدی طارمی مقابل گیمارش مدعی شد که لژیونر ایرانی مطمئن نبود پنالتی را به کدام سمت بزند و آن را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم فوتبال پورتو می‌گوید که مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش در بازی با ویتوریا گیمارش در زدن پنالتی دوم مطمئن نبوده است.

سرجیو کونسیسائو در آستانه دیدار یکشنبه شب تیمش با پورتیموننزه در هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال، درباره صحبتی که مهدی طارمی در بازی قبلی (برتری یک بر صفر مقابل ویتوریا گیمارش) با او درست پیش از زدن پنالتی دوم (پنالتی اول را گل  کرد و پنالتی دوم را از دست داد) داشت، گفت:

درباره صحبت‌های کنار زمین من و مهدی، نظراتی شنیدم که می‌گفتند که او را در زدن پنالتی بی‌ثبات کرده‌ام. اینطور نیست، طارمی به سمت نیمکت آمد چون مطمئن نبود که توپ را به سمت چپ دروازه بزند یا سمت راست. وقتی بازیکنی در زدن پنالتی شک دارد، معمولاً اشتباه می‌کند.

وی افزود:

طارمی باید پشت ضربه می‌ایستاد و فابیو پنالتی‌زن دوم است. هیچ سردرگمی هم نیست، مهدی پنالتی‌ دومش را گل نکرد و این پورتو بود که پنالتی را از دست داد. در نهایت مهدی در آن بازی گل زد و پورتو سه امتیاز را گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *