بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باخت در آنفیلد پس از 70 بازی ؛ رکورد فن دایک شکست

شکست ویرژیل فن دایک با لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پس از 70 بازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۷
شکست ویرژیل فن دایک با لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پس از 70 بازی

ویرژیل فن دایک مدافع لیورپول، بالاخره طعم شکست در آنفیلد را تجربه کرد. لک لک ها دیشب در کمال ناباوری مغلوب لیدز شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویرژیل فن دایک مدافع لیورپول، بالاخره طعم شکست در آنفیلد را تجربه کرد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس میزبان لیدز یونایتد بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان یورگن کلوپ گل اول این بازی را خیلی زود دریافت کردند اما موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. با این حال، زمانی که دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده و در دقیقه 89 بود که آنها بار دیگر دروازه‌شان را برابر لیدز باز شده دیدند و سه امتیاز این بازی را نیز از دست دادند.

این بازی علاوه بر این که ادامه روند نگران کننده لیورپول در چند هفته اخیر در رقابت‌های لیگ برتر بود، باعث شد که رکورد خارق العاده و باورنکردنی فن دایک نیز بشکند.

ویرژیل فن دایک در ژانویه 2018 از ساوتهمپتون راهی لیورپول شد و از آن زمان تا به حال در 70 بازی در آنفیلد به میدان رفته اما هرگز طعم شکست را در ورزشگاه خانگی این تیم تجربه نکرده بود.

اتفاقی که روز گذشته بالاخره رخ داد و این مدافع لیورپول پس از نزدیک به پنج سال بالاخره در این بازی در این ورزشگاه شکست خورد تا رکورد خارق العاده‌ای که داشت شکسته باشد.

او در طول این مدت 59 پیروزی و یازده تساوی را با پیراهن لیورپول در آنفیلد تجربه کرده بود که به نظر می‌رسد آماری تکرار نشدنی باشد و رسیدن به این رکورد بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *