بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجسمه جدید مارادونا در ناپل با یک پای طلایی + عکس

تبریک جالب باشگاه ناپولی برای تولد دیگو مارادونا با ساختن مجسمه زیبا در ناپل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵
تبریک جالب باشگاه ناپولی برای تولد دیگو مارادونا

باشگاه ناپولی با نصب مجسمه جدیدی از دیگو مارادونا که پای چپ او طلایی است، تولد فوق ستاره دنیای فوتبال را جشن گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه ناپولی با نصب مجسمه جدیدی از دیگو مارادونا که پای چپ او طلایی است، تولد فوق ستاره دنیای فوتبال را جشن گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال ناپولی در شرایطی توانست با نتیجه چهار بر صفر از سد ساسولو عبور کند که این بازی تحت تأثیر یک اتفاق مهم در حاشیه برگزاری این مسابقه بود.

قبل از آغاز بازی مقابل ساسولو، باشگاه ناپولی برای ادای احترام به دیه‌گو مارادونا، مجسمه جدیدی از اسطوره آرژانتینی را در ورزشگاه خود رونمایی کرد. مارادونا فردا 62 ساله می شد، به همین دلیل مدیران ناپل خواستند تا قبل از شروع بازی، اینگونه تولد ستاره فقید و سالهای دور خود را جشن بگیرد.

مارادونا همچنین طی دوران حرفه ای خود، برای بارسلونا، سویا و بوکا جونیورز بازی کرد. این مجسمه، مارادونا را با پای چپ طلایی نشان می دهد تا اسطوره ناپولی، که این تیم را به چندین جام بزرگ رساند، جاودانه کند.

این مجسمه، به مجسمه دیگری از دیگو مارادونا می پیوندد که در سال 2020 پس از مرگ او در استادیوم نصب شد. او در سال 1987 و زمان نخستین قهرمانی ناپولی در سری آ، کاپیتان این تیم بود و به طور کلی 259 بار برای ناپلی ها به میدان رفت که حاصل آن 115 گل بود. مارادونا در سال 1989 قهرمانی سری آ و یک جام یوفا را نیز با ناپولی به دست آورد.

تبریک جالب باشگاه ناپولی برای تولد دیگو مارادونا

در این فصل، ناپولی شروعی پر سر و صدا داشته و در حال حاضر در جایگاه اول سری آ قرار دارد. از زمانی که مارادونا در دهه 1980 برای آنها بازی می کرد، تیم بندری رکورد جدیدی را در زمینه بیشترین بردهای متوالی ثبت کرده است.

لوچیانو اسپالتی سرمربی ناپولی که تیم فوق العاده او در این فصل بی نظیر عمل کرده، شصت و دومین سالگرد تولد دیه‌گو مارادونا را با ذکر نقل قولی از آرتور شوپنهاور فیلسوف معروف جشن می گیرد.

اسپالتی گفت:

برای توصیف دیگو مارادونا، باید از شوپنهاور نقل قول کنم. در حالی که استعداد چیزی را به دست می آورد که دیگران نمی توانند به آن دست یابند، نبوغ به چیزی دست می یابد که دیگران نمی توانند تصور کنند. این تفاوت بین مارادونا و سایر بازیکنان بود، تفاوت بین استعداد و نبوغ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *