بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این شما و این هم قدرت جدید فوتبال انگلیس : نیوکاسل

اوج گیری نیوکاسل در فصل جاری لیگ جزیره پس از تغییر مالکیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴
اوج گیری نیوکاسل در فصل جاری لیگ جزیره پس از تغییر مالکیت

باشگاه نیوکاسل پس از تغییر مالکیت، رفته رفته قدم های پیشرفت را طی می کند و به زودی یکی از ارکان قدرتمند فوتبال انگلستان خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه نیوکاسل پس از تغییر مالکیت، رفته رفته قدم های پیشرفت را طی می کند و به زودی یکی از ارکان قدرتمند فوتبال انگلستان خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، لیگ برتر انگلیس بدون شک جذاب ترین لیگ فعلی دنیاست و تیم های بزرگ زیادی در این جزیره مشغول به فعالیت هستند.

سیاست های صحیح و اصولیِ مدیریتی در این لیگ، باعث درآمد بسیار بالای تیم ها از طریق حق پخش تلویزیونی شده و همین دلیلی موجه برای اختلاف فاحش این لیگ از نظر کیفیت و درآمد برای تیم ها و مالکانشان شده است.

در پی این مسیرِ صحیحی که در حال طی شدن است، افراد سرمایه دار جهت کسب درآمد و مهمتر از آن شناخته شدن در دنیا به واسطه فوتبال، انگلستان را مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاری می دانند که در پی آن باشگاه هایی نظیر چلسی، من سیتی و حالا نیوکاسل به یک قدرت در سطح انگلستان و اروپا تبدیل می شوند.

با شروع قرن بیست و یکم، این روال شکل گرفت و تا یک دهه شاهد تاپ فور در فوتبال انگلستان بودیم.

لیورپول و یونایتد دو تیم پرافتخار انگلستان بودند و سپس دو تیم لندنیِ چلسی و آرسنال نیز به رقابت تاج و تخت در فوتبال جزیره اضافه شدند.

این رقابت ادامه داشت تا اینکه با سرمایه گذاری شاهزاده اماراتی یعنی شیخ منصور در نیمه آبی شهر منچستر، سیتیزن ها از همسایه های پر سر و صدای این شهر، تبدیل به یک کشتیِ روان با آوایی کر کننده در جهان شده اند.

تاتنهام نیز با تصمیمات ورزشی صحیح و انتخاب اصولی مربیانی چون هری ردنپ، ویلاژ بواش و مائوریسیو پوچتینو، به یکی از تیم های قدرتمند انگلستان تبدیل شد و نهایتا تاپ سیکس را در لیگ انگلستان تشکیل دادند.

پس از سرمایه گذاری اماراتی ها و قطری ها، حالا صعودی ها نیز خودشان را به این لیست اضافه کرده اند و باشگاه ریشه دارِ نیوکاسل را خریداری کردند.

آنها پروژه خود را با استخدام آماندا استاولی به عنوان مدیر ورزشی و همسر ایرانی اش مهرداد قدوسی به عنوان مدیر اجرایی شروع و ادی هاو کم تجربه را در رأس کادرفنی باشگاه، جایگزین استیو بروس کردند.

در این یکسال، فعالیت آن ها چشمگیر بوده و با وجود سرمایه فراوانی که به باشگاه تزریق شده است، دست به طمع نزدند و با خریدهای منطقی نظیر کایران تریپیر، نیک پوپ و برونو گیمارش نشانه هایی مثبت از پیشرفت اصولی را از خود به جای گذاشتند.

سبک فوتبالی که تیم ادی هاو ارائه می دهد، با سرعت بالای انتقال توپ از خط دفاع شروع می شود و به وینگرهای سرعتی و پا به توپ نظیر آلن سنت ماکسیمین ختم می شود.

شاگردان ادی هاو از 6 بازی اخیرشان در 5 دیدار پیروز شده اند ودر حال حاضر بالاتر از چلسی و منچستر یونایتد در رده چهارم جدول قرار دارند.

یاسر الرمیان، مدیر بنیاد سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی در مصاحبه ایی وعده قهرمانی در انگلیس و اروپا را به هواداران این تیم داده است و این پروسه ایی که در حال طی شدن است نوید این را می دهد که به زودی در پریمیرلیگ شاهد تاپ سِوِن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *