بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شور و شعف اینزاگی از نمایش های جذاب اینتر

سیمونه اینزاگی : از تماشای بازی اینتر لذت می‌برم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹
سیمونه اینزاگی

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، از عملکرد بازیکنانش در چند هفته اخیر بسیار راضی است. این تیم شب گذشته هم بردی دلچسب بدست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر، از عملکرد بازیکنانش در چند هفته اخیر بسیار راضی است.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید.

نیکولو بارلا، استفان دی فرای و خواکین کوریا سه گل این تیم در این بازی را وارد دروازه حریف کردند تا نراتزوری همچنان به تلاشش برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی در صدر جدول ادامه دهد.

سیمونه اینزاگی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

این تیم در شرایط خوبی است، احساس اعتماد به نفس زیادی دارد و پیروزی‌های متقاعد کننده‌ای به دست آورده است اما باید همچنان به این مسیر ادامه دهیم. ما ندیدیم که کسی در لیگ ایتالیا دست از تلاش بردارد اما در هر حال، ماه اکتبر برای ما واقعا فوق العاده بود.

این مربی ایتالیایی با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت:

من واقعا از تماشای بازی این تیم لذت می‌برم. ما در شرایط درستی هستیم، می‌دانیم به دنبال انجام چه کاری هستیم. من بازیکنانی که مصدوم بودند را بار دیگر در اختیار دارم. جای مارسلو بروزوویچ در تیم همچنان خالی است. وقتی یک مربی گزینه‌هایی برای انتخاب کردن داشته باشد، همیشه خوب و راضی است.

اینتر هفته آینده باید با یووننتوس روبرو شود و در حال حاضر هشت امتیاز با ناپولی فاصله دارد. با وجود این شرایط، آیا آنها هنوز رویای قهرمانی لیگ را در سر دارند؟

سرمربی اینتر در پاسخ به این سوال مدعی شد:

ما باید برنامه دیدارها از الان تا جام جهانی را بررسی کنیم. دیدارهای دشواری در پیش داریم اما هنوز اوایل فصل است. ما اشتباهاتی کردیم، دیگران شرایط خوبی دارند و ما روز سه‌شنبه هم باید با بایرن مونیخ روبرو شویم که بازی بسیار سختی است و باید عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *