بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لچه 0-1 یوونتوس ؛ بردی برای فراموشی حذف از CL

برد آرامش بخش یوونتوس در خانه لچه با یک گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۳
برد آرامش بخش یوونتوس در خانه لچه با یک گل

یوونتوس در هفته دوازدهم سری آ در خانه لچه به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 1-0 شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس در هفته دوازدهم سری آ در خانه لچه به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 1-0 شکست دهد.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس بعد از حذف شدن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در بحرانی عمیق به سر می‌برد. شاگردان آلگری در بازی امروز خود در سری آ، مقابل لچه، به پیروزی نیاز مبرم داشتند تا دست‌کم اندکی از فشار انتقادها رهایی یابند.

نیمه اول بازی با حملات نصفه و نیمه از سوی هر دو تیم آغاز شد و عملا تا اواخر این نیمه هیچ فرصت قابل توجهی روی دروازه‌ها خلق نشد.

در دقیقه 43 تنها فرصت گلزنی خطرناک این نیمه را یوونتوسی‌ها روی دروازه لچه ایجاد کردند. روی یک کرنر ارسالی رابیو بلندتر از همه به هوا پرید و توپ او می‌رفت وارد دروازه شود اما فالکونه با یک شیرجه توپ را از روی خط دروازه دفع کرد تا تنها موقعیت این نیمه هم به گل تبدیل نشود.

نیمه اول که بازی کسل‌کننده‌ای بود با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم با این نتیجه به رختکن بروند.

برد آرامش بخش یوونتوس در خانه لچه با یک گل

یوونتوس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقیقه 48 کواردادو از سمت راست پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و ارسال او توسط گاتی با ضربه سر به سمت دروازه لچه شلیک شد اما فالکونه با یک مهار هوشمندانه دروازه‌اش را نجات داد.

در دقیقه 53 بعد از حرکات ترکیبی کاستیچ و میرتی توپ در موقعیتی خطرناک به میلیک رسید و فالکونه به زحمت توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. یوونتوس در این دقایق به وضوح بهتر از نیمه اول کار می‌کرد.

یوونتوسی‌ها در دقایق بعدی دو فرصت دیگر را هم توسط مویس کین و میلیک از دست دادند تا دروازه لچه همچنان بسته بماند.

در دقیقه 73 اما بیانکونری سرانجام به گلی که در نیمه دوم استحقاقش را داشت رسید. نیکولو فاگیولی، هافبک جوان یوونتوس، که تنها به دلیل لیست بلندبالای مصدومین این تیم فرصت بازی پیدا کرده بود توپ را بیرون از محوطه جریمه لچه تصاحب کرد و با یک ضربه تماشایی کات‌دار توپ را وارد دروازه این تیم کرد. پاس این گل توسط ساموئل ایلینگ جونیور داده شد.

برد آرامش بخش یوونتوس در خانه لچه با یک گل

در دقیقه 89 لچه تا یک قدمی به تساوی کشاندن بازی پیش رفت اما شوت هیولماند در برخورد به بازیکنان یوونتوس تغییر مسیر داد و به تیر دروازه یووه برخورد کرد تا شاگردان آلگری در آخرین دقیقه از باز شدن دروازه‌شان نجات پیدا کنند.

بازی در نهایت با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید. بیانکونری با این پیروزی 22 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول سری آ قرار گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *