بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت نگران‌کننده دروازه‌بان اول آرژانتین + عکس

مصدومیت بدهنگام امیلیانو مارتینز در آستانه جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۲۵
امیلیانو مارتینز

امیلیانو مارتینز دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین، در دیدار امروز تیمش مقابل نیوکاسل از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیلیانو مارتینز دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین، در دیدار امروز تیمش مقابل نیوکاسل از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.

به گزارش پارس فوتبال، در فاصله سه هفته تا آغاز رقابت‌های جام جهانی، آسیب دیدگی امیلیانو مارتینز می‌تواند بدترین خبر برای لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته باشد.

مارتینز که دروازه بان اول استون ویلاست، در دیدار امروز هم در ترکیب این تیم قرار گرفت اما در برخورد با تایرون مینگز، مدافع تیمش، دچار آسیب دیدگی شد. البته ابتدا کادر پزشکی استون ویلا او را تحت مداوا قرار داده و مارتینز به بازی برگشت ولی دقایقی بعد بدون اینکه برخوردی با بازیکنی داشته باشد، نقش زمین شد و در نهایت در دقیقه 35 جای خود را به رابین اولسن داد.

امیلیانو مارتینز

با خروج مارتینز کار برای استون ویلا سخت شد و آنها در ادامه با دریافت 4 گل بازی را واگذار کردند.

این دروازه بان بلند قامت آرژانتینی اهمیت زیادی برای تیم ملی کشورش هم دارد و آسیب دیدگی او می‌تواند باعث نگرانی زیادی برای هواداران این تیم شود. با حضور مارتینز درون دروازه آرژانتین، این تیم بعد از سال‌ها صاحب یک دروازه مطمئن شد و با درخشش او بود که این تیم توانست سال قبل در کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *