بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گاندوها پیش از جام جهانی نفسی به راحتی کشیدند!

تعطیلی ذوب آهن پس از هفته یازدهم با برد پرگل برابر نفت مسجدسلیمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۶
ذوب آهن

سرمربی ذوب آهن بعد از دو شکست نزدیک، حالا با این پیروزی پرگل برابر نفت مسجد سلیمان با خیال راحت به تعطیلات می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی ذوب آهن بعد از دو شکست نزدیک، حالا با این پیروزی پرگل برابر نفت مسجد سلیمان با خیال راحت به تعطیلات می‌رود.

به گزارش پارس فوتبال، دو شکست حداقلی مقابل استقلال و گل‌گهر آنهم با دریافت گل از روی ضربه ایستگاهی، هشت هفته شکست‌ناپذیری را حسابی به کام تارتار و ذوبی‌ها تلخ کرده بود و آنها برای فراموشی این دو باخت، هیچ راهکاری بهتر از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان نداشتند.

تارتار که نشان داده جزو مربیان تیم‌ساز فوتبال ایران است، پیش از شروع فصل با ابراز رضایت از فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه و حفظ اسکلت تیمی‌اش، بهانه‌ای بابت از دست دادن ستاره تیمش مطرح نکرد و نوید فصلی خوب با تیمش را داد.

ذوبی‌ها که شروع بسیار دشواری در لیگ بیست و دوم داشتند و پرسپولیس، تراکتور، مس رفسنجان و سپاهان را در شش هفته ابتدایی متوقف کرده بودند، مقابل استقلال هم با وجود شکست بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند اما اوج کار آنها در این فصل، نمایش بی‌نظیر آنها در مسابقه شب گذشته برابر نفت مسجد سلیمان بود که از همان دقیقه نخست برای زدن گل پیروزی به سمت دروازه حریف یورش بردند و خیلی زود در اثر پردامنه بودن حملات گل اول را به ثمر رساندند.

نکته کلیدی بازی دیروز شاگردان تارتار، عقب ننشستن آنها بعد از گل اول بود تا جایی که با فشار زیاد به دفاع حریف، در ادامه دو پنالتی گرفتند که یکی از آنها توسط آشوری به گل تبدیل شد.

مصدومیت بهترین بازیکن فصل ذوب آهن هم مانع بازی فوق‌العاده آنها نشد تا جایی که در نیمه دوم هم با به ثمر رساندن سه گل دیگر، با کسب یک پیروزی درخشان به استقبال تعطیلات جام جهانی خواهند رفت و در این تارتار هم فرصت بیشتری برای بهبود عملکرد فنی تیمش در ادامه لیگ و رسیدن به پیروزی‌های بیشتر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *