بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های پیولی در نشست خبری پیش از دیدار میلان و تورینو

استفانو پیولی : بازیکنان میلان باید من را متقاعد کنند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲
استفانو پیولی در میلان

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان، مدعی شد تیمش روزهای مهمی را پیش از جام جهانی در پیش دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان، مدعی شد تیمش روزهای مهمی را پیش از جام جهانی در پیش دارد.

به گزارش پارس فوتبال، میلان این هفته در دو بازی حساس به میدان می رود. روسونری ابتدا فردا در دیداری خارج از خانه برابر تورینو در سری آ به میدان رفته و در ادامه میزبان سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. حتی یک تساوی در این دیدار نیز برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از بازی با تورینو، مدعی شد بازیکنان برای متقاعد کردن او باید با تمام توان خود تلاش کنند.

پیولی گفت:

ما پنج بازی مهم در پیش داریم، تیم احساس خوبی دارد و فردا مهمترین دیدار پیش رو ما ست. بازی مقابل تیم های ایوان ژوریچ انگیزه زیادی به شما می دهد، زیرا او حریفان را مجبور می کند تا راه حل های مختلفی پیدا کنند. ما می خواهیم ثابت قدم باشیم و اینگونه شما عنوان قهرمانی را کسب می کنید. فصل تا پایان متعادل و نزدیک خواهد بود و باید در مسابقه فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرجینو دست و براهیم دیاز برگشته‌اند و به لیست دعوت خواهند شد. بسته به شرایط بازیکنانم، بهترین ترکیب را در زمین قرار خواهم داد. فکر نمی‌کنم اهمیتی داشته باشد که قبل از مقطع استراحت جام جهانی در رتبه اول یا دوم قرار داشته باشیم، اما باید تا حد امکان امتیاز کسب کنیم.

ما باید حداقل به 85 امتیاز برسیم تا عنوان قهرمانی را بدست آوریم که این کار دشواری است. ما فقط مقابل ناپولی شکست خوردیم و هنوز هم فکر می‌کنم مستحق آن نتیجه نداشتیم، اما در ادامه و با کسب چهار پیروزی متوالی، به آن بازی واکنش نشان دادیم.

همه بازیکنان میلان کاملا آماده و در دسترس هستند و ما اینگونه تلاش می کنیم. ما می خواهیم سطح تیم همچنان بالا برود و رقابت در ترکیب به این امر شدت کمک می کند. بازیکنان میلان باید همیشه تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن من به کار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *