بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف زلاتان : هرگز اینقدر درد نکشیده بودم

زلاتان : هرگز اینقدر چه از نظر داخلی و چه بیرونی، اذیت نشده بودم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱
زلاتان ابراهیموویچ

پس از انجام عمل جراحی سنگین زانو در فصل تابستان، ابتدا اخباری در مورد احتمال خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ از فوتبال منتشر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم باتجربه میلان، اعتراف کرد درد زیادی را در مدت اخیر تحمل کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، پس از انجام عمل جراحی سنگین زانو در فصل تابستان، ابتدا اخباری در مورد احتمال خداحافظی زلاتان از فوتبال منتشر شد. اما این ستاره سوئدی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با روسونری تمدید کرد و حالا شایعات حاکی از آن است که زلاتان در ژانویه به میادین بازمی گردد. این مهاجم باتجربه در مصاحبه ای در مورد دوران دشوار خود در ماه های اخیر صحبت کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ گفت:

من می خواهم در سلامت کامل باشم و تا زمانی که در آن سطح قرار بگیرم به بازی ادامه خواهم داد تا ببینم تا کجا می توانم پیش بروم. تا زمانی که بتوانم اثربخش باشم، به بازی کردن ادامه خواهم داد. روزی که سرعتم کم شد، می خواهم اطرافیانم صادق باشند و این مسئله را به متذکر شود و سپس من واقع بینانه تصمیم خواهم گرفت.

فکر می‌کنم بازیکنی هستم که می‌خواهم هر روز پیشرفت کنم و این ذهنیت را دارم که اگر به اندازه کافی سخت تلاش نکنم، احساس خوبی نخواهم داشت. فکر می‌کنم این کار باعث می شود به سطحی می‌رسی که بدنت را به چالش بکشی. به خودت می گویی چقدر می‌توانی پیش رفته و چه اندازه می‌توانی از نظر فیزیکی به سمت جلو حرکت کنی؟ من به مدت شش ماه هفته ای یک بار زانوی خود را تحت درمان قرار داشته و برای شش ماه هر روز داروی مسکن مصرف می کردم. به دلیل درد فراوان، در این مدت به سختی می خوابیدم و من هرگز اینقدر چه از نظر داخلی و چه بیرونی، اذیت نشده بودم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *