بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جدید مدافع مس در مورد خطاهای سروش رفیعی !

مرادی فرد : سروش رفیعی در این بازی باید حداقل سه کارت زرد می‌گرفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳
سروش رفیعی

حسن مرادی‌فرد معتقد است سروش رفیعی باید را تکلی که روی پای او انجام داد کارت زرد اول را می‌گرفت و پس از آن هم از زمین بازی اخراج می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن مرادی‌فرد معتقد است سروش رفیعی باید را تکلی که روی پای او انجام داد کارت زرد اول را می‌گرفت و پس از آن هم از زمین بازی اخراج می‌شد.

به گزارش پارس فوتبال، حسن مرادی‌فرد مدافع مس کرمان درباره دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت:

پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران و صدرنشین لیگ برتر است و مهره‌های خیلی خوب و باکیفیتی در اختیار دارد و ما هم یک تیم جوان هستیم و با توجه به شرایطی که وجود دارد، پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم. از طرفی انگیزه‌های خاص خودمان را برای این دیدار داشتیم و به عنوان یک تیم جوان می‌خواستیم دیده شویم و کیفیت خودمان را نشان بدهیم؛ به همین جهت با انگیزه بالایی وارد بازی شدیم.

وی افزود:

ما تا حدودی توانستیم بازی را کنترل کنیم؛ در نیمه اول روی اشتباه خودمان یک موقعیت به پرسپولیس دادیم که محمد ستاری توپ را از روی خط برگرداند اما پس از آن توانستیم بازی پایاپایی انجام بدهیم و تا زمان گل هم موفق بودیم اما متاسفانه روی عدم هماهنگی تیم ما، پرسپولیس توانست گل بزند و پس از آن هم هر چقدر برای جبران این گل تلاش کردیم، موفق نشدیم و پرسپولیس از گل زده خود، محافظت کرد.

مرادی‌فرد با ابراز رضایت از عملکرد مس در این بازی بیان کرد:

در مجموع تقریبا از عملکرد خودمان راضی بودیم؛ به هر حال احتمال برد پرسپولیس برابر تیم جوان ما بیشتر بود و این نتیجه هم خیلی دور از ذهن نبود اما ما با تمام انرژی در زمین حاضر شدیم و مهم این است که شخصیت تیمی ما روز به روز بهتر می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جوان مس تحت تاثیر نام پرسپولیس قرار گرفته بودند گفت:

می‌توان گفت بچه‌ها در دقایقی تحت تاثیر نام پرسپولیس بودند اما با این وجود تمام تلاش‌شان را کردند که بالاترین کیفیت خود را ارائه بدهند. قطعا در بعضی از صحنه‌های حساس، تجربه پرسپولیس به ما غلبه کرد و طبیعی بود که این تیم با مهره‌های باکیفیت و تجربه بالای خود، در لحظات حساس بهتر عمل کند وگرنه از نظر نوع بازی، ما می‌توانستیم به پرسپولیس ضربه بزنیم و اگر کمی باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم با حداقل امتیاز، بازی را به پایان برسانیم.

مدافع مس در خصوص صحنه تکل سروش رفیعی روی پایش توضیح داد:

این صحنه مقابل چشم کمک داور بود و خود داور هم نزدیک بود؛ سروش رفیعی هیچ شانسی برای تصاحب توپ نداشت اما از پشت تکل رفت و می‌توانست کارت بگیرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد؛ این بازیکن در صحنه دیگری هم روی پای محمد ستاری یک تکل خشن انجام داد و حتی پس از آن هم ما در حال ضدحمله بودیم که از حمله ما جلوگیری کرد؛ سروش در این بازی باید حداقل سه کارت زرد می‌گرفت. تمام این صحنه‌ها هم پیش از گلی بود که ما خوردیم و اگر داور کمی عادلانه‌تر قضاوت می‌کرد ما می‌توانستیم پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم اما متاسفانه به خاطر دربی هفته آینده، داور با آنها راه آمد.

مرادی‌فرد تصریح کرد:

متاسفانه این مسائل همیشه در فوتبال ما وجود دارد و مسابقات قبل از دربی، برای تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند یک هفته سخت است، چون داورها با این تیم‌ها مدارا می‌کنند. در این بازی واقعا به ما کم‌لطفی شد و اگر داور عادلانه سوت می‌زد، این نتیجه رقم نمی‌خورد و می‌توانستیم مساوی بگیریم یا حتی با اخراج سروش، احتمال برد ما هم وجود داشت.

مدافع مس در واکنش به اینکه پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد داشتند باید یک پنالتی به سود آنها اعلام می‌شد گفت:

من در بازی روی آن صحنه مسلط نبودم اما پس از بازی دیدم و احتمال داشت پنالتی باشد ولی به هر حال اگر سروش در آن صحنه‌ها اخراج می‌شد، ورق بازی برمی‌گشت و شرایط دیگری رقم می‌خورد. اگر تیم‌هایی مثل ما، مقابل پرسپولیس و استقلال نتیجه بگیرند، شخصیت تیمی‌شان بالا می‌رود و در آینده روی کیفیت بازی تاثیرگذار خواهد بود.

او سپس درباره نتایج مس در یازده هفته لیگ برتر و حضور در رتبه سیزدهم جدول عنوان کرد:

هدف باشگاه مس از روز اول ماندن در لیگ برتر بود؛ اگر میانگین سنی تیم ما را بررسی کنید، ما جزو دو سه تیم جوان لیگ هستیم و به عنوان تیمی که بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده، عملکرد تیم و باشگاه ما تا اینجای فصل، قابل دفاع بوده است. البته با این وجود، در بعضی مسابقات مثل بازی با استقلال ما می‌توانستیم برنده باشیم. متاسفانه کم تجربگی روی جایگاه ما در جدول تاثیر گذاشته و اگر کمی باتجربه‌تر بودیم شرایط متفاوت بود. در حال حاضر هم به آینده امیدوار هستیم؛ باشگاه با برنامه‌ریزی مناسب، تیم را در نیم فصل یا حتی همین تعطیلات تقویت می‌کند و نیم فصل دوم متفاوت‌تر خواهد بود.

مرادی‌فرد در پایان در مورد تاثیر وقفه ایجاد شده در لیگ روی مس کرمان گفت:

تعطیلات به ضرر تیم‌هایی خواهد بود که از قبل ثبات داشتند ولی برای تیمی مثل ما که بعد از چند سال، سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و بازیکنان جوانی دارد خوب است و باعث می‌شود ما زمان بیشتری داشته باشیم تا نقاط ضعف خود را رفع کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم. با گذشت زمان، ما به بلوغ تاکتیکی بهتری می‌رسیم و نهایت استفاده را از این تعطیلات می‌بریم و قطعا برنامه‌ریزی‌ باشگاه در خصوص اردو و جذب بازیکن، در رشد تیم ما تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *